صبح امروز زنگ انقلاب با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و سایر مسئولین شهرستان در مدرسه تیزهوشان بناب نواخته شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ملت شریف، این روز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) را به ایران اسلامی پربرکت دانست و گفت: کشور عزیزمان ایران در این روز تاریخی شاهد انفجار نوری شد که برکات و ثمره آن را در این ۴۱ سال دیده ایم و آیندگان نیز از این برکت انقلاب بهرمند خواهند شد.

وی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها افزود: انقلاب اسلامی ماهیتش متفاوت تر از بقیه انقلاب ها است چرا که در جهان انقلاب های فراوانی رخ داده است که هیچ کدام از آنها مانند انقلاب اسلامی یک انقلاب جمعی، دینی و کلی نبوده  است و این انقلاب فراتر  از بقیه انقلاب ها با رهبری حضرت امام (ره) بود که طاغوت بزرگ را کنار زد و به آزادی رسید.

فرمانده  سپاه ناحیه بناب استقلال را به معنی واقعی کلمه توصیف کرد و گفت: شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی بود که استقلال را در ارکان مختلف نشان داد که این ارکان در استقلال نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در این کشور به ارمغان رسید.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب، استقلال نظامی مفهومی نداشت ولی الان با استقلال کامل جمهوری اسلامی می تواند هر نقطه ای که به ملت ایران زور بگوید با خاک یکسان کند چرا که در نابودی داعش این اتفاق رخ داد و یا در استقلال سیاسی به این قدرت رسیدیم که بدون اجازه احدی انتخابات برگزار کرده و در استقلال کامل ملت ایران تصمیم می گیرند.

حیدری در خاتمه گفت: عظمت و اقتداری که امروز ملت ایران دارند در هیچ زمانی ایران به خودش قبل انقلاب ندیده بود و ما باید بدانیم که در چه زمان پربرکتی زندگی می کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب در ادامه مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام، دهه فجر امسال را متفاوت تر از ۴۱ سال گذشته دانست و گفت: با توجه به شیوع  ویروس کرونا و هنر نمایی دانش آموزان در این شرایط و نواخته شدن زنگ انقلاب از طریق شبکه شاد، دهه فجر امسال را متفاوت تر از سال های گذشته کرده است.

وی روز ۱۲ بهمن را روز تارخی عنوان کرد و افزود: دهه فجر و روز ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی ایران، سالروز استقلال ایران از چنگال ستمکاران است.

پارسامهر در خاتمه گفت: امروز وظیفه تک تک ما این است که از آرمان های انقلاب محافظت کرده و این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) سربلند و با اقتدار نگه داریم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده