جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار صبح امروز با حضور فرماندار، دادستان و برخی روئسای ادارات در محل فرمانداری بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، علیرضا دهقان صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار ضمن تشکر و قدردانی از سپاه ناحیه بناب، اداره اطلاعات، تعزیرات، پلیس آگاهی و دیگر عوامل نظارتی مبارزه با احتکارکنندگان در شهرستان گفت: افزایش نظارت های بیشتر در بازار در این روزها، مخصوصا در روزهای آخر سال برای کالاهای ضروری از جمله روغن نباتی حتما در اولویت قرار گرفته و مدیریت شوند.

وی در ادامه افزود: نظارت بر بازار و مدیریت توزیع، مختص اداره صمت و جهاد کشاورزی می باشد بایستی دقیق و اساسی تصمیم گیری شود و ستاد تنظیم بازار نمی تواند در این خصوص تخصصی عمل نماید و از این ادارات متولی خواهشمندیم جهت این موضوع حتما زمان بیشتری را اختصاص نمایند.

دادستان شهرستان بناب با اشاره به کشفیات کالاهای احتکار کنندگان اظهار داشت: اداره تعزیرات در مواقع کشف کالاهای احتکار شده سریعا دستور توزیع آن کالاها را در همان لحظه در بین مردم صادر نموده تا این اقلام قبل فاسد شده بدست مردم برسد و مصرف شود.

این مقام قضایی از همه مسئولین شهرستان خواست در برخورد با احتکارکنندگان و متخلفین اقتصادی قاطع و صریح باشند حتی به سفارش مسئولین عالی شهر  و شخص دادستان را نیز  رد نموده و با آنها به هیچ عنوان بصوت مدارا برخورد نشود.

دهقان در خاتمه با تاکید بر برخورد سریع و قاطع با محتکرین گفت: در خصوص احتکار بنده به پلیس آگاهی شهرستان اختیار کامل داده و از آنها خواستیم که بعنوان نماینده قانونی ما، در کمترین زمان ممکن ورود کرده و برخورد نمایند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده