رئیس اداره صمت بناب گفت: توزیع روزانه ۲ تا ۳ تن تخم مرغ در شهرستان بناب کفاف نیاز مردم را نمی کند و می بایست نسبت به افزایش سهمیه توزیع تخم مرغ در شهرستان اقدام شود.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از ایرنا  حبیب خانبابائی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب گفت: توزیع روزانه ۲ تا ۳ تن تخم مرغ در شهرستان بناب کفاف نیاز مردم را نمی کند و بایستی نسبت به افزایش سهمیه توزیع تخم مرغ در شهرستان اقدام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب از احتمال قاچاق تخم مرغ از این شهرستان خبرداد و افزود: ضمن نظارت بر میزان تولید و عرضه تخم مرغ باید جلوی قاچاق تخم مرغ به خارج از شهرستان گرفته شود.

وی اعلام کرد: تخم مرغ بر اساس نرخ های ابلاغی بایستی به ازای هر کیلوگرم ۱۷۵ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

رئیس اداره صمت بناب همچنین با اشاره به بالا بودن نرخ شن و ماسه در شهرستان بناب اظهار کرد: هر تن شن و ماسه در بناب ۷۲۰ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که این میزان در شهرهای همجوار با نرخ ۴۰۰ هزار ریال است و این امر باعث گلایه های شهروندان می شود و به خاطر نبودن معدن در شهرستان بالا بودن هزینه و کرایه حمل باعث نارضایتی شهروندان شده است.

خانبابایی اعلام کرد: در سالجاری به ۳۹ پرونده تخلف صنفی در شهرستان رسیدگی و برای آنها ۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی همچنین با انتقاد از افزایش نرخ بذر هویج به هر کیلو ۱۶۰ میلیون ریال خواستار رسیدگی مسئولین به این موضوع شد.