فرمانده سپاه بناب صبح امروز ضمن ضروری خواندن رعایت قوانین کرونا در اماکن عمومی، همکاری بیش از پیش تالارها، مساجد و ناوگان حمل ونقل عمومی را خواستار شد

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری در این جلسه، از پایش ۹۰ درصدی کرونایی توسط بسیجیان و ارجاع موارد لازم به خانه های بهداشت خبر داده و خواستار همکاری های بیش از پیش خانه های بهداشت با بسیجیان شد.

فرمانده سپاه بناب در خصوص پیاده نشدن کامل قوانین و مصوبات گفت: مقرر نمودن قوانین و دستورات، به تنهایی کافی نیست لذا لازم است تمامی اصناف و نهاد های دخیل در ستاد کرونا، عملکردی قوی و شفاف را ارائه دهند به گونه ای که خروجی تلاشها و قوانین مصوب مشاهده گردد.

وی با برشمردن مصادیق عینی از سهل انگاری های خطرناک اماکن عمومی در خصوص کرونا، اصناف را دعوت به نظارت قویتر زیرمجموعه های خود نموده و گفت: عدم نبود دستگاه های ضدعفونی و تب سنج در ورودی اماکن عمومیی همچون مساجد، مصلی و تالارها، همچنین عدم رعایت فاصله اجتماعی از سوی تالار ها را نگران کننده دانست و آن را نیازمند نظارتی قوی برشمرد.

سرهنگ پاسدار حیدری، ضدعفونی کردن ناوگان عمومی شهر را نیز ضروری قلمداد کرده و گفت: همچون ماه های اخیر، ضدعفونی نمودن تاکسی ها و ناوگان حمل و نقل عمومی باید باجدیت ادامه یابد چرا که حساسیت شرایط حال حاضر، اجازه ی کمترین سهل انگاری را در هیچ زمینه ای برنمی تابد.