جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان عصر امروز با حضور فرماندار، معاون امنیتی سیاسی و سایر روئسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا با اشاره به شروع پیک چهارم و مبارزه با آن در این مرحله گفت: امروز وظیفه همه ی مردم و مسئولین نسبت به مقابله با این بیماری یک امری شرعی می باشد که اگر کسی واقعا می داند در این راه یک قدمی بردارد که حتما در جهت مبارزه با ویروس موثر است بایستی آن قدم را برداشته و نهایت تلاش خود را بکند.

وی با تاکید بر اینکه خیز شیوع دوباره با شکل متفاوت و سخت شروع شده است افزود: دیروز متاسفانه یک نفر از همشهریان ما در اثر ویروس کرونا از دنیا رفت که این یک نفر در جای خود آمار بزرگی برای ما می باشد.

فرماندار بناب علاج کار را در همدلی دانست و گفت: اگر مثل پیک های قبلی در میان مردم و مسئولین همدلی و هم افزایی باشد مطمنا در این پیک هم با سربلندی و پیروزی بیرون خواهیم آمد و حتما دست در دست هم و اتحاد می توانیم بر اینچنین مشکلات فائق آییم.

فتحی در ادامه با اشاره اجرای محدودیت ها در سطح  شهر  اظهار داشت: محدودیت ها را بایستی با انصاف و عدالت اجرا کنیم و در این میان بایستی بازار را درک کرده و آن ها را در نظر بگیریم که این قشر بیشترین آسیب را در این دوره دیده اند و تا زمانی که دستورالعملی از طرف ستاد کشوری ابلاغ نشده است آنها را از فعالیت محدود نکنیم.

وی ادامه داد: ما می توانیم با فرهنگ سازی و خواهش از مردم، از قشر بازاری حمایت کرده و مردم را از تردد های غیر ضروری در بازار توجیه نماییم و این ما هستیم که اگر در بازار تردد غیر ضروری انجام ندهیم و این مکان را شلوغ تر نکنیم بازاریان هم می توانند در این ایام به خرید های ضروری مردم پاسخگو شده و عامل شیوع را کاهش دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان در پایان از مردم خواست بیشتر مراقب اوضاع خود و خانواده باشند چرا که تعلل در کار همه را آشفته خواهد نمود و این ویروس جدید این بار به کودکان هم رحم نمی کند و حداقل هوای این عزیزان را داشته باشیم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده