ولی اله فرج الهی فرماندار شهرستان بناب در پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم فهیم و ولایتمدار بناب تبریک گفت.

ولی اله فرج الهی فرماندار شهرستان بناب در پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم فهیم و ولایتمدار بناب تبریک گفت.

-۱۹۳۲۰۰

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقی نو  و نوروزی جدید می آفریند.

یا مقلب القلوب و الابصار                       یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال                      حول حالنا الی احسن الحال

خداوندا بر همه دقایق سال، تو را شکر و سپاس می گزاریم که فرصت و نعمت حیات را در این سال نیز نصیب و روزی فرمودی و فرصت دادی تا در مزرعه زندگی عمر بکاریم و اینک که طبیعت  در طلیعه بهار ، جان و حیات دوباره می یابد ، ما نیز بر بهار جان ها  و قلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم و سال نو را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم و از خداوند مسئلت می نماییم که نصیب و روزیمان را از برکت و هدایت های مادرمان حضرت فاطمه زهرا(س) که مصادف با ایام شهادت این بانوی بزرگوار اسلام است بیش از پیش قرار دهد و جان ما را بهاری و نشاط ما را درظل هدایت و برکات ایشان مستدام و مستمر نماید.

مردم شریف و ولایتمدار بناب، سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بود، گذشت، و شما مردم غیور، دستگاه ها و نهادهای دولتی هرکس به نوبه خود به ندای رهبری لبیک گفته و جان فشانی کردید.

قطعاً توسعه و پیشرفت شهرستان در سایه همدلی ، هم اندیشی ، تدبیر و تعامل شهروندان گرامی تحقق خواهد یافت . امیدوارم با همت خویش در راستای تحقق آرمانهای نظام و سیاسیت های دولت خدمتگزار گامی بلند در ترقی شهرستان بناب، این شهر ریشه در تاریخ و شهرحوزه و دانشگاه بردارید.

بی شک دست سخاوت مردم در میزبانی و پذیرایی شایسته از مهمانان ارجمندی که از جای جای میهن اسلامی به این دیار سفر کرده اند ستودنی است .

سالی همراه با سعادت و سربلندی برای همه هم میهنان عزیز آرزومندم و از درگاه احدیت مسئلت می نمایم تا همیشه ایام در سایه حضرت حق و در جوار خانواده محترمتان سلامت و تندرست وموفق و پیروز باشید.انشا ا…

 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ولی اله فرج الهی

فرماندار شهرستان بناب