جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار و دیگر روئسای ادارات برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره اکثر تخلفات و مشکلات  امروزی بازار گفت: تا زمانی که در بازار ایران ارزهای ارزان و یارانه ها هستند مشکلات رانتی و احتکار وجود خواهد داشت که امیدواریم در آینده دولت یا مسئولان جدیدی پای کار باشند که حتما با این معضل مبارزه کرده و آنها را جمع کنند.

وی با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: همه مسئولین اجرایی شهرستان بایستی شبانه روزی در تلاش بوده و نظارت ها را چند برابر و دقیق کنند و این امر نیز بااتحاد و همدلی همه دستگاهها با یکدیگر امکانپذیر خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس خطاب به مسئولین شهرستان گفت: در تمامی زمینه ها با مردم باشید و اطلاعات کاری و اعلام ها را بصورت شفاف قبل از اجرا با مردم درمیان بگذارید که این خود بسیاری از مشکلات مردم را حل خواهد نمود.

باقری بنابی از وضعیت وخیم کوههای قره قشون انتقاد کرد و افزود: کوههای قره قشون برای ما حیاتی می باشد که هم اکنون در انقراض است که حتما بایستی مسئولین دست در دست هم داده تا تمهیدات لازم برای جلوگیری از تخریب آنها اقدام نمایند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  در خاتمه با اشاره به اخلاق حرفه ای  اصناف و کسبه در وضعیت آشفته امروزی گفت: مسئولین ذی ربط بایستی در تقویت اعتقادات اصناف بیشتر کار کنند چرا که قدیم الایام بازار یک مکان برای عبادتگاه معروف بود ولی الان تبیشتر تخلفات و آسیبهای اقتصادی از این مکان شروع می شود که باید قبل صدور پروانه حتما آموزش اعتقادی اصناف در برخورد با مسائل برگزار شود.

انتهای پیام/ج