مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه شهرستان صبح امروز با حضور رئیس سازمان صمت استان، نماینده مردم بناب، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بناب و برخی روئسای ادارات در سالن اجتماعات دانشگاه بناب برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آئین تجلیل از صادر کنندگان نمونه شهرستان به ارتباط صنعت با دانشگاه اشاره کرد و گفت: تا زمانی که دانشگاههای ما با صنع اخت نشوند مشکلات زیادی برای پیشرفت خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بناب یک شهر صنعتی بوده و در عرصه صنعت حرفی برای گفتن هست روئسای دانشگاهها بایستی به این امر پرداخته و برای ارتقای مشکلات مالی، اقتصادی، اداری و …با صنعت ارتباط برقرار کنند و با صاحبان صنایع با متولی گری اداره صمت شهرستان تفاهم نامه ای تنظیم گردد و در تامین مالی نیز یاری بگیرند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گریزی به انتخابات پیش رو زد و گفت: اگر بخواهیم تغییراتی در پیشرفت نظام جمهوی اسلامی شاهد باشیم بایستی انتخابات باشکوهی برگزار کنیم چرا که این انقلاب از انتخابات شروع شده است  و بنای آن بر انتخابات می باشد و نباید مشکلات معیشتی و مسائل بحرانی را به آن ربط بدهیم تا در انتخاب سرنوشت جامعه کوتاهی نشود.

وی همچنین افزود: در بحث انتخاب نیز اگر شورا را در شهر خوب انتخاب کنیم خیل عظیمی از مشکلات را حل خواهیم نمود، تیمی انتخاب کنیم که واقعا پای کار باشند چرا که فعلا شهرستان بناب بجز مشکل شهرسازی مشکل اساسی ضروری ندارد و شهر در زیر مشکلات شهری به سر می برد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس از حمایت بخش خصوصی در شهرستان عنوان کرد و گفت: همیشه از بخش خصوصی حمایت کردیم و در آینده نیز حتما خواهیم نمود ولی در بخش صادرات شخص صادرکننده بایستی خودشان به کیفیت و مسائل تولیدی دقت نمایند تا کالا بعد از صدور برگشت نخورده باشد و حتما جنس را طبق نیاز مشتری تولید بکنند و در ارائه اطلاعات کیفی به دیگر صادرکننندگان شهرستان جهت استفاده بهتر آنها دریغ نکنند.

باقری بنابی در پایان به صادرات پیاز اشاره نمود و افزود: در صادرات پیاز تلاش های زیادی صورت گرفت ولی عمده مشکلی که بنده نیز قبلا به آن هم اشاره کرده بودم مشکل بسته بندی محصول بود که بعد از ک با صادر نتوانست با کشورهای دیگر رقابت کند و رقبا از ما پیشی گرفت که امیدواریم  این  مشکل  نیز  توسط بخش خصوصی حل شده و به مرحله صادرات برسد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده