عصر امروز طی جلسه ای در آخرین روز از سال 1399 دبیران کمیته های تخصصی خود را رسما منصوب کرد تا با قوت از سال جدید کارهای خود را پیش ببرد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در جمع کمیته های تخصصی و مشاوره ای و همچنین اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سال جدید گفت: امیدوارم  قرن و سال جدید همراه با خوبی ها و موفقیت های عظیمی نصیب ملت شریف باشد و تمامی کاستی ها و سختی های قرن گذشته به هیچ  عنوان تکرار نشود.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به امر مشورت و هم فکری جمعی در پیشبرد اهداف گفت: با توجه به اهمیت خرد جمعی و مشورت در انجام کار حتما بایستی از ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه برای کسب موفقیت ها و پیشبرد اهداف استفاده نمود.

باقری بنابی افزود: از زمان آغاز خدمتگزاری بنده، استفاده  از پتانسیل های قوی در سطح شهرستان در امور مشاوره ای اولویت اینجانب شد و با کمک جمعی از نخبگان در تمامی زمینه  ها اهداف عالی  شهرستان را با هم فکری و مشورت پیش بردیم چنانکه در طول این چند مدت خدمت نزدیک ۵۰ تا ۶۰ درصد مشورت ها و مشاوره های این نخبگان عملی شده است.

وی این اقدام را با اهمیت دانست و گفت: پیشنهاد میکنم تمامی نمایندگان مجلس چه در حال و چه در آینده حتما از خرد جمعی و کار مشاوری استفاده نموده و نوعی این عمل را فرهنگ سازی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: طبق نظرسنجی هایی که اخیرا دریافت شده است مردم مثل  همیشه آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه در ایران عزیز هستند، بطوریکه مردم می گویند ما با نظام و آرمانهای انقلاب مشکلی نداریم ولی حرف هایی برای دستگاههای دولتی و مجلسی ها داریم که مشکلات را فزونی کرده اند و جوابشان را با انتخاب درست خواهیم داد.

گفتنی است اسامی زیر بعنوان دبیران کارگروه های مختلف مشورتی و تخصصی دفتر نماینده بناب منصوب شده و رسما کار خود را با دریافت احکام آغاز کردند:

محسن وحیدی    بهداشت و درمان

صادق بوغداچی   اصناف و کسبه

سیروس شفائی   صنعت و معدن

محمود پورلطفعلی    آموزش و پرورش

فریدون بایرامی       کشاورزی

محمد جعفری     روستایی

اسماعیل نجد گرامی    مقیمان تهران

ابراهیم خلیل نوریان     مقیمان تبریز

دکتر زرافشان        عمران توسعه شهری و روستایی

دکتر علی قربانی     ارتباطات رسانه ای

صفا قلیان    بانوان

ابراهیم رضائی  جوانان

امیر  عربی و دکتر بروشک     ورزش