صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه بناب به همراه جانشین خود به منظور تبریک عید نوروز و بررسی نحوه اجرای تشدید طرح شهید سلیمانی از کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) بناب و مرکز غربالگری عسگرآباد دیدار کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای کادر درمان شهرستان و اقدامات جهادی رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب، با اهدای گل عید نوروز را به مدافعان سلامت شهرستان تبریک گفت.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه بسیج تا پایان ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و کادر درمان خواهد ماند، گفت: از مردم عزیز بناب درخواست دارم برای حفظ سلامتی خود و کادر درمان، تا فروکشی کامل این ویروس پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، تا خدای نکرده شاهد موج دیگری از افزایش مبتلایان نباشیم.

وی در این دیدار با اشاره به اجرای برنامه تشدید طرح شهید سلیمانی گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان بناب اقدامات موثری انجام شده است و طی این طرح قرار است با ازای هر فرد مثبت کرونایی، از ۱۰ نفراز اطرافیان و افراد مرتبط تست کرونا گرفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خاتمه افزود: بسیج و سپاه تا پای جان در کنار کادر درمان با تلاشهای شبانه روزی خود، اجازه نخواهد داد سلامت مردم به خطر بیفتد.