رئیس شورای شهر بناب گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به طرح همدلی و هم زبانی بیشتر دولت و ملت پرداختند تا بدور از هرگونه هیاهوی سیاسی و جناحی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بطور منسجم و متحد به یک افق مشخص شده حرکت نماید.

خبرنگار انعکاس بناب در شروع سال جدید نظر برخی مسئولان را در مورد شعار سال ۹۴ جویا شده است در ادامه توجه شما را به گفتگو ما با رئیس شورای شهر بناب جلب می نماییم.

-۲۰۲۹۵۸

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، رسول رهبرفام در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص نامگذاری شعار سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای همه ساله با نگاه عمیق و مدبرانه اقدام به نامگذاری سالها می نمایند امسال نیز به واقع با امعان نظر به اینکه احساس می شد باید بین مردم و دولت نیاز به همدلی بیشتری وجود دارد معظم  له به طرح همدلی و هم زبانی بیشتر دولت و ملت پرداختند تا بدور از هرگونه هیاهوی سیاسی و جناحی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بطور منسجم و متحد به یک افق مشخص شده حرکت نماید.

وی با نحوه تحقق یافتن شعار سال ۹۴ توسط دولت و ملت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در یکی دو سال گذشته وحدت و انسجام خاصی در بین مسئولین شهرستان برقرار است که این وحدت و همبستگی باید بین مردم و مسئولین هم بیشتر و بهتر تسری پیدا کند و از آنجایی که مقام معظم رهبری هم دلی و هم زبانی را بعنوان برنامه سال ۹۴ اعلام فرموده اند، این وظیفه ما را صد چندان می کند و بر یکایک مسئولین شهر واجب عینی و شرعی است به این مهم عمل نمایند.

رسول رهبرفام خطاب به شهروندان گفت: به نظر بنده این مردم هستند که باید با ارشادات و راهنمائیهای خود مسئولین شهرستان را در انجام وظایف یاری نمایند.لذا تنها درخواستی که از تک تک شهروندان دارم این است که هیچ وقت مسئولین و خدمتگذاران خود را تنها نگذارند و بعنوان ناظر و حامی نقاط ضعف را گوشزد نموده و اگر هم موفقیتی حاصل میشود اطلاع رسانی کنند.

رئیس شورای شهر بناب عرصه سیاست های خارجی در سال ۹۴ را از برهه های حساس خواند و گفت:امروز نظام ما بیشتر از هر چیزی به وحدت و همدلی مردم و دولت نیاز دارد .در عرصه های مختلف بخصوص عرصه سیاست خارجی که یکی از برهه های حساس را درپیش رو داریم،باید همگام و با حمایت قاطع از دولت بتوانیم سربلند به پیش برویم.

وی به چشم انداز توسعه شهرستان بناب در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: شهرستان بناب در مسیر توسعه مطلوبی قرار گرفته و این در سایه همت مسئولین و پشتکار مردم تلاشگر این شهرستان می باشد که امیدواریم این حرکت با تخصیص مطلوب اعتبارات مصوب در زمینه های عمرانی و اجتماعی به نتایج ارزنده برسد و شاهد شکوفایی هر چه بیشتراین منطقه باشیم.

رهبرفام در خاتمه به وضعیت سکاندار شهرداری بناب اشاره کرد و گفت: شهردار بناب از طرف شورای محترم اسلامی شهر انتخاب شده و برای صدور حکم ازطرف استانداری مراحل قانونی خود را طی می کند.

انتهای پیام/ش