ظهر امروز جلسه اضطراری ستاد کرونا در مورد مرحله دوم واکسیناسیون در بناب، در محل فرمانداری با حضور فرماندار و برخی روئسای ادارات برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضائی ظهر امروز در جلسه اضطراری ستاد کرونا از واکسیناسیون مرحله دوم در شهرستان بناب خبر داد و گفت: در روزهای اخیر فاز اول واکسیناسیون در بناب با موفقیت و در سه شیفت صبح، عصر و شب به صورت منظم و سریع بدون هیچ مشکلی با ایثارگری تمامی همکاران انجام گردید.

وی ادامه داد: با توجه به انجام مرحله دوم واکسیناسیون در استان، شهرستان بناب نیز از امروز ۷ اردیبهشت تا دوشنبه ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته به افراد بالای ۸۰ سال که در حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان شناسایی شده است در این مرحله تزریق خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با اشاره به آمار واکسیناسیون در بناب افزود: از اول این واکسیناسیون به تعداد ۱۸۰۲ واکسن از استان دریافت کردیم و تا اجری کامل مرحله اول به تعداد یک هزار و ۱۱۱ واکسن را با موفقیت کامل در شهرستانن زدیم.

دکتر رضائی در خاتمه اظهار داشت: مردم و شهروندان عزیز نگران اجرای مراحل واکسیناسیون نباشند و با اولویت با آنها تماس گرفته خواهد شد که روزانه به تعداد حداقل ۵۰۰ نفر در دو شیفت صبح و عصر واکسینه شده و به هیچ  عنوان نیاز به مراجعه و تماس به مراکز از طرف شهروندان را نخواهد داشت.