دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت که همت ساکنان قدس (اشغالی) بویژه جوانان حاضر در صحنه که با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند، ستودنی است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر،به نقل از العهد، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امشب (چهارشنبه) در سلسله سخنرانی‌های خود در ماه مبارک رمضان به آخرین وضعیت ملت فلسطین و مقاومت آنان در برابر نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: «تلاش ساکنان قدس (اشغالی) بویژه جوانان حاضر در صحنه که در برابر نظامیان تا بُن دندان مسلح دشمن صهیونیستی مقاومت می‌کنند، ستودنی است».

سید حسن نصرالله در ادامه افزود: «در همبستگی با مردم مقاوم قدس، فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه با هدف ایجاد تغییر در معادلات درگیری وارد عمل شده‌اند و همه این‌ها مسائلی است که باید به آن توجه مناسب داشت».

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه ضمن ابراز تسلیت بابت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان «ابن الخطیب» بغداد به مرجعیت دینی، مردم، حکومت و جریان‌های سیاسی عراقی، از خداوند متعال برای خانواده قربانیان این حادثه صبر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

او همچنین با تبریک سالگرد ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) آن حضرت را شخصیتی دانست که در سخت‌ترین شرایط و مراحل، مسئولیت رهبری امت را به دست گرفت.