همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) سپاه ناحیه بناب به کمک خیرین و واحد های تولیدی شهرستان 3 هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش 5 میلیون ریال به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش انعکاس بناب، خدمات بسیج بعنوان یک نهاد انقلابی مردم محور طی روزهای کرونایی در شهرستان بناب مایه دلگرمی درمانگران برای مدیریت بهتر شرایط بحران و بیماری کووید ۱۹ و یاریگر جامعه برای کاهش تبعات اقتصادی – اجتماعی است.

هر چند در این مسیر همه اقشار بسیج به ایفای نقش پرداختند اما برخی گروه ها و نهادها،خیرین، روحانیون، زنان، جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف، نقش پررنگ تری داشته و اقدامات اثربخش و ماندگارتری را به یادگار گذاشتند.

امروزه همه امکانات سپاه برای حمایت از مردم بسیج شده است، و این نهاد مردمی از زمان شیوع این بیماری برای صیانت از مردم همه امکانات خود را در مقابله با مرومیت زدایی و مبارزه با تبعات ویروس کرونا به کار گرفته است.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری صبح امروز در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار انعکاس، با اشاره به جزئیات توزیع این بسته های حمایتی، گفت: این کمک معیشتی ها از امروز توسط حوزه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده های نیازمند و متضرر از ویروس کرونا شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه ارزش کل این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۵ میلیارد ریال است، گفت: جا دارد از امام جمعه محترم، فرمانداری، خیرین، کارخانجات، واحدهای تولیدی،اداره صنعت و معدن، گروه های جهادی و اعضای قرارگاه رزمایش کمک مومنانه که در این کار خداپسندانه سهیم شدند قدردانی کنیم، قطعا دعای خیر نیازمندان شامل حال این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده