فرماندار بناب گف: از تمام مردم شهرستان و مسئولین ادارات درخواست میکنم با همراهی و همدلی یکدیگر زمینه های توسعه شهرستان را بیش از پیش فراهم آورند.

فرماندار بناب گف: از تمام مردم شهرستان و مسئولین ادارات درخواست میکنم با همراهی و همدلی یکدیگر زمینه های توسعه شهرستان را بیش از پیش فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تشریح شعار سال ۹۴ گفت: با توجه به لزوم همراهی و یاری رساندن به دولت در شرایط حساس کنونی و نمایش وحدت و یکپارچگی داخلی به جهان انتخاب شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی) نامیده شده است نشان دهنده اهمیت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بوده و به عنوان خط مشی حرکت دولت و ملت در سال ۹۴ مشخص شده است.

_۱۹۳۲۰۰

وی به چگونگی تحقق شعار سال ۹۴ در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: الحمدالله تعامل خوبی بین مسئولان شهرستان و همینطور بین مردم و مسئولین شهرستان وجود دارد که این امر در برگزاری مراسم دینی و ملی همانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته و همچنین در برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی به وضوح مشاهده می شود مردم شهرستان همواره پشتیبان و یاریگر نظام بوده و این امر را طی سالیان گذشته اثبات کرده اند.

فرج اللهی در عین حال تاکید کرد: قطعاً در سال جاری که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است این همراهی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

فرماندار بناب ضمن توصیه به شهروندان و مسئولین در سال جدید گفت: از تمام مردم شهرستان و مسئولین ادارات درخواست میکنم با همراهی و همدلی یکدیگر زمینه های توسعه شهرستان را بیش از پیش فراهم آورند؛ الحمدالله در سال گذشته قدمهای مهمی در جهت ایجاد زیر ساختهای توسعه در شهرستان برداشته شده است، که تصویب سند توسعه به عنوان خط مشی توسعه شهرستان از مهمترین این اقدامات است.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم این اقدمات در سال جاری به نتایج ملموسی برسد و مردم عزیز شهرستان شاهد رشد و شکوفائی و پیشرفت روزافزون شهرستان بناب باشند.

انتهای پیام/ش