جلسه شورای عتبات عالیات و مواکب حسینی شهرستان بناب با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و سایر مسئولین مربوطه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای عتبات عالیات ضمن تسلیت سالروز رحلت امام راحل و شهادت امام  جعفر صادق (ع)، زنده نگه داشتن یاد و خاطر اهل بیت  را جهاد در راه خدا دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر اهل بیت کار کسی نیست جز صدیقان این امت، که آثار اهل بیت و نشانه های فرهنگی  را به رخ جهانیان می کشند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن آثار اهل بیت (ع) افزود: سلام و صلوات بر روح شهید فرزانه سردار دلها قاسم سلیمانی که تلاش و جهاد را در حفظ حریم و آثار و همچنین ارزش های اهل بیت در بیرون از مرزها جان خود را نثار کرد.

امام جمعه بناب اظهار داشت: جهت ارج نهادن به به ارزش های اهل بیت (ع) توصیه میکنیم که قدمم های بیشتری در شهر و ادارت و منازل برداشته شود تا پرچم تشییع و اسلام پاینده و بلندتر از همیشه سرافراز باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به انتخابات آینده افزود: دشمنان این مرزبوم اسلامی و اهل بیت (ع) در  صدد است تا مردم را نسبت به این نظام اسلامی بدبین کرده و از حضور حداکثری در انتخابات را جلوگیری نمایند ولی بایستی هر یک از ما و شهروندان متدین وظیفه دینی داریم که اهمیت دین و اهل بیت را در جاممعه بیان نموده و خواسته های شیطانی دشمنان را زمین گیر کرده و در پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی عدم شرکت در پای صندوق رای را بزرگترین انکار منکرات عنوان کرد و گفت: بزرگترین منکرات عدم حضور در انتخابات است که ضعیف جلوه دادن اهل بیت و اسلام به دشمنان اسلام می باشد.

امام جمعه بناب در خاتمه انتخاب اصلح را چاره خروج از مشکلات فعلی جامعه دانست و از همه مردم و شهروندان خواست با تحقیق در کارنامه کاندیداها فردی اصلح و در حد گواره این نظام برای خروج از بحران و مشکلات انتخاب نمایند.