مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بناب با حضور اصحاب رسانه ی این شهر در محل سپاه ناحیه بناب برگزار شد
 به گزارش انعکاس بناب سرهنگ‌پاسدار یحیی حیدری در نشست با خبرنگاران، به مناسبت روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: جای بسی افتخار است که این روز مقدس و مهم به نام شهید محمود صارمی ثبت شده است و این بر مقام این روز افزوده است

وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خوانده و گفت: از خبرنگاران انتظار میرود عدالت و انصاف در ارائه مطالب را رعایت کنند و امیدآفرینی و نشاط بین آحاد جامعه را سرلوحه ی عملکرد کاری خود بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب بر وجود مشکلات در جامعه تاکید کرده و گفت: مشکلات امروز جامعه قابل کتمان نیست اما در کنار مشکلات، ظرفیت‌ها نیز باید برجسته شود تا جامعه در مسیر پویایی به پیش رود.

وی پوشش اخبار در عین رعایت حال مخاطب و پرداختن به ارتقای سواد سیاسی_ اجتماعی مخاطب را از دیگر پیش‌نیازهای فعالیت خبرنگاران عنوان کرد.

بولدسازی توانمندی های آشکار و نهان ملت خصوصاً جوانان از دیگر نکاتی بود که سرهنگ حیدری با استناد به فرمایشات رهبر انقلاب (در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری) بدان تاکید نمود.

سرهنگ پاسدار حیدری مدیریت افکار عمومی جامعه ی کنونی را در دست خبرنگاران دانسته و خاطر نشان کرد انتظار میرود خبرنگاران افکار و حس مثبت را در جامعه انتشار دهند و نقدهای منصفانه (و نه مخرب) و سازنده ای را در گزارشات خود انعکاس دهند

فرمانده سپاه بناب معرفی فرهنگ ایثار و شهادت که اکنون تبدیل به حلقه مفقوده در شهرستان شده است را ضروری دانسته و تکریم مکتب شهدا در جامعه را لازم دانست.

گفتنی است در پایان مراسم به مناسبت روزخبرنگار از زحمات اصحاب رسانه ی شهرستان توسط فرمانده سپاه ناحیه بناب تجلیل به عمل آمد.