رئیس اداره آموزش و پرورش بناب گفت: شعار سال ۹۴ رهبر معظم انقلاب باید از سوی مردم و مسئولین به عنوان یک راهبرد مهم تصمیم گیری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بناب، رئیس اداراه آموزش و پرورش بناب در اولین جلسه شورای اداری این اداره در سال ۹۴ با حضور فرهنگیان و کارکنان آموزش پرورش بناب ضمن تبریک سال جدید و تبیین ابعاد مختلف شعار سال، بهره مندی همه همکاران را از شفاعت و برکات بانوی مهربانی خواستار شدند.

عباس ممقانی همچنین با تبیین چارچوب پیام مقام معظم رهبری در سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی، اهم انتظارات خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مطرح کرد و افزود: در سایه همدلی و همزبانی ، دولت و ملت باید تلاش کنند خواسته های رهبری نظام که همان توسعه همه جانبه کشور و پیشرفت جامعه و حفظ ارزش های انقلاب است را محقق سازند.

ممقانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد و گفت: با مدد اهل بیت عصمت و طهارت و عنایات خاصه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان گرانقدر منطقه با همدلی و همزبانی سالی پر برکت آغاز نموده و انشاالله سال ۹۴ سالی توام با موفقیت و سربلندی برای همه ایرانیان باشد.

IMG_0461

انتهای پیام/ش