صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه موتوری و خودرویی نیروی های نظامی و انتظامی در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، در رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بناب بیش از ۵۰ موتور سوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در سطح شهر بناب رژه رفتند.

این رژه از ساعت ۹ صبح از محل پارکینگ خاموشی آغاز شد و با طی مسیر خیابان باهنر، خیابان زرگران، بلوار شهریار تا میدان یادبود و پارکینگ ادامه یافت.

موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن قدردانی از حضور منسجم بسیجیان، پاسداران و نیروهای انتظامی شهرستان در این رژه حماسی، برگزاری این رژه را نمایش قدرت و اقتدار قدرت بسیج دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خودشان پی برده اند که جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرا منطقه ای دست یافته است، هشت سال جنگ تحمیلی نیز نمونه بارزی از این قدرتها بود که با وجود نبود امکانات ایران اسلامی به پیروزی دست یافت.

شهریار فتحی فرماندار بناب نیز در حاشیه این رزمایش هفته دفاع مقدس را یادآور رشادتها و دلیریهای شهداء و رزمندگان دانست و گفت: اگر امروز دشمنان انقلاب اسلامی جرات تجاوز به خاک ایران را ندارند، در سایه روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم و جوانان این کشور است.

وی از حضور مقتدرانه بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی در این رژه موتوری و خودرویی تقدیر و قدردانی کرد.