رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان بناب گفت: قطعاً کاهش بیش از ۵۰ درصدی جرایم خشن در این شهرستان ناشی از آثار اجرای حکم قصاص آدم ربایان در این شهرستان بود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان بناب گفت: قطعاً کاهش بیش از ۵۰ درصدی جرایم خشن در این شهرستان ناشی از آثار اجرای حکم قصاص آدم ربایان در این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با بیان اینکه قوه قضاییه تأمین‌کننده امنیت در کشور است؛ اظهار داشت: اگر امنیت نباشد، توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: به علت وجود وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان شهرستان ما مصداق عینی خواسته مقام معظم رهبری را در سال ۹۳ در شهرستان بناب شاهد بودیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: قطعاً کاهش بیش از ۵۰ درصدی جرایم خشن در این شهرستان ناشی از آثار اجرای حکم قصاص آدم ربایان در این شهرستان بود.

فرج‌اللهی با اشاره به اینکه شهرستان بناب در مسیر ارتباطی استان‌های غربی کشور واقع شده و به واسطه این موقعیت قاچاق کالا و مواد مخدر ملموس است از این رو از مسئولان قضایی استان انتظار داریم در سال جدید با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر برخورد جدی شود.

فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار امیدواری کرد، با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در بناب از این پس شاهد معتاد تابلو در این شهرستان نباشیم.

وی با بیان اینکه در یکی از محلات شهرستان بناب ۴۵۰ خانوار برای دریافت سند با مشکل روبه‌رو هستند، از رئیس دستگاه قضایی استان خواست با اختصاص قاضی و شعبه ویژه نسبت به حل مشکل این عزیزان اقدام شود.

در ادامه این مراسم، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سهراب اقبالی رئیس سابق دادگستری و سعید قاسمی‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب برای حفظ امنیت منطقه، سعید قاسمی‌وند و علیرضا دهقان را به ترتیب به عنوان رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب معرفی و برای ایشان توفیق، همراهی و همدلی بیشتر در جهت حفظ وحدت موجود در شهرستان را آرزو کرد.

انتهای پیام/ ر