نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار بناب، معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بناب، با سه تن از نویسندگان بنابی دیدار و از زحمات این عزیزان تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش انعکاس بناب، طی این برنامه از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام اکبر شعبانی، دکتر غلامحسین جوانمرد و رقیه ساعی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است حجت الاسلام شعبانی بیش از ۳۰ اثر فاخر کتاب، دکتر جوانمرد ۱۲ کتاب در موضوعات تخصصی و سرکار خانم ساعی ۲ کتاب را به چاپ رسانده اند و برخی آثار دیگر این نویسندگان در دست چاپ می باشد.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای نویسندگان بنابی گفت: وظیفه بود حضورا خدمت تک تک نویسندگان عزیز می رسیدیم، اما شرایط مهیا نبود؛ امیدواریم در آینده بتوانیم از شرمندگی این قشر زحمتکش بر آییم.

 

فرماندار بناب نیز نویسندگان را جزو افتخارات بزرگ شهرستان دانست و گفت: شهرستان بناب در سایه تلاش هنرمندان و نویسندگان عزیز در حوزه فرهنگ و هنر همیشه می درخشد و ما باید قدر این قشر عزیز را بدانیم.

 

وی حمایت از نویسندگان را امری ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم شود که این عزیزان بتوانند آثار خود را بدون دغدغه به چاپ برسانند، بر این اساس هر کمکی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.