رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: متأسفانه تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای شهرستان بناب چندین برابر مکان‌های ورزشی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: متأسفانه تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای شهرستان بناب چندین برابر مکان‌های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، رسول رهبرفام عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بناب با تأکید بر مقابله با مبادی ورودی اعتیاد در جامعه اظهار داشت: متأسفانه تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیانسراهای شهرستان چندین برابر مکان‌های ورزشی است و یکی از مبادی اعتیاد در جامعه همین قهوه‌خانه‌ها هستند.

وی با انتقاد از افزایش تعداد قهوه‌خانه‌های شهرستان تصریح کرد: هر ماه حداقل دو قهوه‌خانه در این شهرستان به تعداد آنها اضافه می‌شوند که مسئولان اتاق اصناف باید در این خصوص پاسخگو باشند و از صدور پروانه برای متقاضیان جدید پرهیز کنند.

رهبرفام اضافه کرد: در حالی که یک جوان برای یک ساعت ورزش در سالن‌های ورزشی باید ۱۵ هزار تومان پرداخت کند، ولی این جوان برای یک ساعت حضور در قلیان‌سرا تنها یک هزار تومان هزینه می‌کند و متأسفانه گرایش به سمت قلیان‌سراها هر روز بیشتر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب نبود هیچگونه سرگرمی برای جوانان را از عوامل گرایش به قلیان و در ادامه اعتیاد اعلام و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید برای جلوگیری و پیشگیری از گرایش جوانان به سمت اعتیاد نسبت به ایجاد محل‌های سرگرمی سالم و جلوگیری از افزایش قلیان‌سراها بیش از پیش اهتمام کنند.

انتهای پیام/ش