مدیر توزیع برق شهرستان بناب از بهسازی شبکه برق ۷ روستا با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

مهندس عزیزالله یزدانی در گفتگو با خبرنگار انعکاس، عملیات بهسازی شبکه برق روستای روشت کوچک را در حال اتمام خواند.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی روستای روشت کوچک با هدف رفع نواقص و مشکلات شبکه برق این روستا طی ۲۰ روز کاری انجام گردیده و صفر تا صد نواقص شبکه برق روستا توسط عوامل زحمت کش اداره برق رفع شده است

مدیر توزیع برق شهرستان افزود: در حال حاضر مشغول بهسازی شبکه برق روستای خلیلوند هستیم و پیش بینی میشود این بهسازی یک هفته کاری بطول بینجامد؛ گفتنی است هدف کاری آتیِ این مدیریت ، روستای تازه کند زوارق خواهد بود.

بهسازی و رفع نواقص شبکه برق در روستاهای توتاخانه، صور، چپقلو و آخوند قشلاق، موضوع دیگری بود که مهندس یزدانی بدان پرداخته و خاطر نشان کرد تا پایان سال جاری، عملیات بهسازی این روستاها به پایان خواهد رسید.

احداث خط ۲۰ کیلو ولت بطول ۴۵۰ کیلومتر بهمراه احداث یک دستگاه ترانس، تعویض سیم های فرسوده بطول ۲۸۰۰ متر، جابجایی تیرهای مانده در معابر در اثر تعریض کوچه ها به تعداد ۱۲ مورد، تعویض تیرهای شکسته به تعداد ۶ مورد و نصب چراغ به تعداد ۱۴ دستگاه، نمونه ای از اقداماتی است که در روستای روشت کوچک انجام یافته است

وی اظهار امیدواری کرد تعداد ۵ روستای باق مانده طی چهار ماه آتی بطور کامل رفع نواقص گردند. این در حالی است که هزینه ی این عملیات بالغ بر ۶ میلیارد تومان میباشد که عملیات اجرایی ۴ روستا از طریق پیمانکاران صلاحیت دار انجام خواهد گرفت که امید است اعتبار مورد نیاز تا پایان سال جذب گردد.

مدیر برق شهرستان در خاتمه، از تلاشهای نماینده مردم بناب در خصوص این طرح و همچنین از پشتیبانی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مهندس فرج نیا و سایر همکاران خود نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد‌.