فرمانده سپاه ناحیه بناب رمز ماندگاری اثر در طول زمان را، هنرمندانه بودن اثر دانسته و گفت: لازم است فرهنگ بسیج، هنرمندانه به مخاطب ارائه گردد

به گزارش انعکاس بناب سرهنگ پاسدار حیدری خواستار “گفتمان سازی” و نیز “فرهنگ‌سازی بسیج” در عرصه‌های مختلف شد.

و ی گفت: شایسته است معرفی فرهنگ بسیج با شیوه ای هنرمندانه اتفاق بیفتد، چرا که شاخصه اثر هنری، ماندگاری آن است و گویش هنری از بسیج، تداوم بخش این فرهنگ عزتمند نخواهد شد.

سرهنگ پاسدار حیدری افزود: به نظر می‌رسد گنجاندن داستانک‌های حوزه مقاومت در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان، اقدامی مفید در زمینه آشنایی نسل جدید با این فرهنگ غنی باشد؛ این در حالی است که امروزه مقاومتی که در کشورهای منطقه در مقابل زیاده طلبی استکبار رخ داده است، از آثار “فرهنگ بسیج” بوده است.

وی موضوعات جشنواره استانی داستانک نویسی مقاومت را در حوزه‌های ” روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس، مکتب حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، مدافعان سلامت، محله محوری و تحقق محلیه اسلامی، حجاب و فرزندآوری” دانسته و افزود: هدف ما رونق بیش از پیش جشنواره های مشابه و حمایت از این حوزه است.

جشنواره داستانک نویسی مقاومتسال گذشته در سطح شهرستان برگزار شد که با ثبت ۲۰ اثر همراه بوده است همچنین برگزاری این جشنواره طی امسال بصورت استانی بوده و در آن ۴۵ اثر به دبیرخانه راه یافته و ثبت گردیدند. گفتنی است آثاری از شهرهای دیگر استان و همچنین استانهایی چون تهران، اصفهان در جشنواره ی امسال حضور داشته است