مراسم تودیع و معارفه ی شهردار بناب صبح امروز با حضور معاونت راه و شهرسازی استان، جانشین ستاد پادگان امام رضا(ع)، معاون همیاری استان، فرماندار بناب، نماینده مردم بناب و سایر مسئولان ارشد شهری صبح امروز در سالن دانشگاه بناب برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تبریک انتصاب و معارفه فرید پناهی به عنوان سی و هفتمین شهردار بناب، رمز اصلی پیشبرد اهداف هر یک از شهرداران قبلی را “ثبات در مدیریت” دانسته و ماندگاری مسئولی در مسئولیت تعریف شده را سبب شناخت شرایط و کسب تجارب و در نتیجه دستیابی به اهداف محوله ارزیابی کرد.

وی فرید پناهی را دارای سوابق مدیریتی و اجرایی قابل قبولی خوانده و اظهار امیدواری کرد بتواند در زمینه شهرسازی و پیشرفت پروژه های شهری، قدم‌های خوبی را بردارد.

نماینده مردم بناب این شهرستان را دارای ظرفیت‌های عظیمی نام برده و گفت: بناب شهری پردرآمد با اهالی تلاشگر است؛ به گونه‌ای که اگر از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم نیاز به حمایت‌های دولتی نخواهیم داشت. امروز باید هدف اصلی، تسهیلِ کار سرمایه گذاران باشد به گونه ای که برای آنان محیطی آرام جهت سرمایه‌گذاری فراهم گردد که این امر، رونق بیش از پیش شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: ظرفیت هایی مانند میدان تره بار میتواند برای شهرداری تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان درامدزایی داشته باشد و پروژه هایی از این دست برای شهرداری کم نیست. همچنین نیاز است نیروی انسانی شهرداری بناب توانمند سازی شود، به نحوی که آخرین متد اجرایی در زمینه ی زیباسازی شهری، پسماند، فضای سبز و… را آموزش ببینند تااز نیروی شهرداری حداکثر بهره برداری صورت گیرد.

وی با اعلام آمادگی در جهت حمایت از شهرداری و شورای شهر بناب، همسویی و مشارکت توام این دو را در مسیر دستیابی به اهداف، راهگشا خواند.

فرماندار بناب وحدت و یکپارچگی در شهر را عامل توسعه و رونق دانسته و تاکید کرد همسویی مردم و مسئولین در جهت تأمین اهداف شهری، سرعت توسعه و پیشرفت را در شهرستان دوچندان خواهد کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق، جواد نظام پرست، ورود فرید پناهی به عرصه شهرداری بناب و خدمت به اهالی قدرشناس این شهرستان را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد شهردار جدید با تکیه بر سوابق اجرایی خود و وحدت با مسئولان، بتواند از پس این مسئولیت خطیر برآید.

فتحی ادامه داد: مردم تفاوت میان شعار و عمل را می‌فهمند؛ آنان به خدمتگزاری خادمان خود ارج می‌نهند، پس نیاز است مسئولان با عملکردی صادقانه به رسالت خود عمل نمایند. همچنین با تشکیل اتاق فکر، اقدام به مشورت گیری از اهل فن و مردم نمایند چرا که ارائه خدمات برای مردم است و نیاز است رضایت آنان جلب گردد.

فرماندار بناب با خطاب قرار دادن شهردار جدید، اظهار داشت: متاسفانه مردم با شهرداری قهر کرده اند و این آشتی دادن مردم با شهرداری، وظیفه خطیر شما خواهد بود