فرماندار بناب تاکید کرد: تمام ادارات و نهادها باید تا پایان امسال به شبکه دولت متصل شوند

فرماندار بناب تاکید کرد: تمام ادارات و نهادها باید تا پایان امسال به شبکه دولت متصل شوند.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی‌الله فرج اللهی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته تحول اداری شهرستان بناب با بیان اینکه اگر نظارت و ارزیابی بر عملکرد دستگاه‌ها به‌خوبی و به‌درستی انجام شود، نظام اداری را متحول خواهد کرد؛ اظهار کرد: با ارائه برنامه جامع اصلاح نظام اداری و نقشه راه تحول اداری تکلیف دستگاه‌های اجرایی روشن است و باید بتوانیم بر اساس شاخص‌های واحد عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم تا شاهد پیشرفت و رشد همه دستگاه‌های شهرستان باشیم.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه کمبود منابع مالی دولت به واسطه تحریم‌های صورت گرفته مشهود است، ولی باید خودمان را در کنار مردم ببینیم و مردم نیز باید با تعدیل توقعات خود برحسب امکانات و ظرفیت‌های موجود خود را در کنار دولت ببینند.
فرماندار بناب با بیان اینکه سالم‌سازی سیستم اداری زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر را به مردم فراهم می‌کند؛ اظهار داشت: بحث نیروی انسانی مهم‌ترین رکن هر دستگاهی است و موفقیت دستگاه‌ها نتیجه نیروی انسانی متخصص و متعهد آنهاست.
فرج‌اللهی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره و اظهار امیدواری کرد که این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در عمل نیز تحقق یابد و با برآورده شدن خواسته‌های طبیعی و قانونی مردم رضایتمندی آنها از دولت حادث شود و این همدلی و همزبانی بین ملت و دولت به صورت متقابل انجام شود.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت نصب و تجهیز دوربین مداربسته توسط ادارات شهرستان از آن به عنوان یک ابزار برای کنترل زیرمجموعه نام برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل رشوه را از ادارات ریشه‌کن کنیم و به سالم‌سازی محیط کمک کنیم و از مراجعه حضوری افراد به ادارات بکاهیم، باید برای راه‌اندازی دولت الکترونیک قدم برداریم.
ولی‌الهی فرج‌اللهی گفت: تمام ادارات و نهادها باید تا پایان امسال به شبکه دولت متصل شوند.
وی داشتن روحیه خودکنترلی را یکی از عوامل بسیار مهم در سالم نگه‌داشتن ادارات برشمرد و اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۴ ادارات شهرستان بناب محیط امن و سالم برای مردم بوده و برای خدمت‌رسانی به مردم قدم‌های مؤثری برداشته شود.
فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت توسعه مهارت‌ها و آگاهی مدیران و شفاف کردن خدمات دولتی تصریح کرد: سلامت اداری در نتیجه این دو عامل مؤثر افزایش می‌یابد؛ چرا که مدیر آگاه و جامعه مطلع در برابر فساد مقاومت کرده و ریشه‌های آن را از بین خواهند برد.

انتهای پیام/ش