ظهر امروز فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از کادر زحمتکش بیمارستان امام خمینی (ره) که در موفقیت طرح شهید سلیمانی نقش آفرین بودند، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در آیین تجلیل از مدافعان سلامت، عملکرد جهادی و مسئولانه زحمتکشان عرصه سلامت را شایسته تقدیر خواند و گفت: جانفشانی های کادر درمان در خط مقدم سلامت، به وضوح حماسه‌ای دیگر را خلق کرد که کم از صحنه های دفاع مقدس نداشت و این اخلاص در خدمت، در طرح حاج قاسم سلیمانی، به اوج خود رسید به گونه‌ای که در دورترین مناطق محروم، جان برکفانه به خدمت پرداختند و رهروان واقعی آن اسطوره مردمی شدند.

سرهنگ پاسدار حیدری روزهای پیش رو را روزهای مبارکی دانست که به شخصیتی تاریخی و اسطوره ای ملی تعلق دارد و حماسه‌آفرینی آن مرد بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی رقم زده است

وی قرارگیری در این عصر و دوره (که مصادف با حضور عینی چنین قهرمانانی است)، را مایه ی مباهات خوانده و گفت: انقلاب اسلامی نعمتی پربرکت بود که مصادیق زنده و عینی از ایدئولوژی والا و الهی خود را به جهانیان عرضه کرد؛ به گونه‌ای که اسطوره‌های ما، باورهایشان را زیستند.

وی طرح خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی را متشکل از برنامه‌های حمایتی و مشارکتی خواند که آحاد مردم خصوصاً بسیج و سپاه ناحیه با حضوری پررنگ در کنار کادر درمان، به ارائه خدمت مشغول شدند؛ تولید انواع ماسک و لباس کرونا خصوصاً در ایام اوج‌گیری این ویروس منحوس، توزیع ماسک در سطح شهر توسط بسیجیان، گندزدایی محلات و سطح شهر، پایش خانه به خانه، واکسیناسیون سیار عمومی و توزیع داروی رایگان، از جمله خدماتی بود که در قالب طرح شهید سلیمانی در بناب پیاده شد.

فرهنگ ایثار و فرهنگ تشکر از ثمرات ارزش های جهادی و انقلابی نظام ماست؛ موضوعی که سرهنگ حیدری با تاکید بر آن، گفت: همه مردم به عینه، جان فشانی های این قشر زحمتکش را دیدند و قدردان زحمات ایشان اند. این در حالی است که در هر جای دیگر دنیا ممکن است این خدمت را عمل به وظیفه و انجام مسئولیت قلمداد نمایند.

گفتنی است در این دیدار، فرمانده سپاه ناحیه بناب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از زحمات کادر درمان شهرستان بناب تقدیر به عمل آورد.