🔹فرمانده سپاه ناحیه بناب طی پیامی از تمامی دستندرکاران، و آحاد مختلف مردم بابت برگزاری باشکوه مراسمات دهه بصیرت و مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش انعکاس بناب، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلایَطَئونَ مَوطِئًا یَغیظُ الکُفّارَ وَ لا یَنالونَ مِن عَدُوٍّ نَیلًا اِلّا کُتِبَ لَهُم بِهٖ عَمَلٌ صٰلِح

امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر نحوی سعی دارند مردم را از حضور در صحنه های مختلف انقلاب باز دارند، مضمون آیه فوق به طور خلاصه این است که هر عمل و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است. بنابراین قطع یقین بدانید حضور شما مردم بصیر در صحنه های مختلف انقلاب نزد خداوند پاداش بزرگی دارد.

استقبال گرم ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار شهرستان بناب از برنامه های مختلف دهه بصیرت و مقاومت در شرایط کرونایی گواه آن است که این ملت عزیز مثل همیشه پای آرمان‌های شهداء و انقلاب ایستاده اند. و دشمنان به این نتیجه رسیده اند که ملت ایران آگاه‌تر، بابصیرت و هوشیارترند و اعتراف می‌کنند که توطئه هایشان دیگر کارساز نیست.

اینجانب به عنوان یک سرباز در شهرستان بناب از تمامی بانیان و آحاد مختلف مردم، بابت برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت ۹ دی، دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه همچنین از دستندرکاران ایستگاه‌های صلواتی، کمک‌های مومنانه، توزیع غذاهای گرم، توزیع جهازیه و هر کسی که به هر نحوی در صحنه های مختلف این دهه حضور یافته و مشارکت کردند کمال تشکر را دارم.

در نهایت جا دارد از همکاری‌ها و تلاش‌های امام جمعه محبوب شهرستان بناب، فرمانداری بناب، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در برنامه‌های دهه بصیرت و مقاومت همیار و همراه ما بودند قدردانی کنم.

باتشکر

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری

خادم مردم و بسیجیان شهرستان بناب