امام جمعه بناب گفت: دولت محترم به ویژه شخص رئیس جمهور بی وقفه و شبانه روزی تلاش می کنند تا مشکلات انباشته شده را رفع و آرامش و آسایش را برای ملت و کشور فراهم سازند

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته با عرض تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت کوثر برکت جهان هستی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با ذکر حدیثی در عظمت خلقت حضرت اظهار داشت: ذکر و زمزمه احادیث مربوط به ائمه برکت است و دین و ایمان انسان را دوام بخشیده و به قلب انسان نورانیت و معنویت می بخشد.

وی افزود: اخبار ائمه به ما توجه می دهد علما و فقهای دین امثال شیخ مفید، شیخ طوسی، شیخ صدوق، علامه حلی و … در طول هزار و چند سال با تحمل سختی ها و مجاهدت ها دست ما و اجداد ما را به دامن آل محمد (ص) رسانیده و ما را از شر جهالت، شرارت و بت پرستی نجات دادند.

خطیب جمعه بناب در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به تلاش جهادی دولت و شخص رئیس جمهور برای تامین آرامش و آسایش ملت و کشور تصریح کرد: دولت محترم بی وقفه و شبانه روزی تلاش می کنند مشکلات انباشته شده را به هر نحو ممکن از میان بردارند که پیگیری مذاکرات وین و سفر رئیس جمهور به روسیه نیز در این رابطه است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: گرچه تا امروز از قدرت های شرق و غرب برای کشور و ملت ما چراغی افروخته نشده، اما برای حل مشکلات کشور تعاملات بین المللی یک ضرورت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه ای کاش در دولت های قبلی نیز این رویه ادامه پیدا کرده و این اجازه داده می شد تا امروز کشور این چنین در تنگنا قرار نمی گرفت، افزود: بالاخره از دست اندرکاران این حرکت معقول و منطقی به ویژه از سعی، تلاش و مجاهدت شخص رئیس جمهور جناب آقای رئیسی پشتیبانی نموده و تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه بناب خاطر نشان کرد: قول قطعی پروردگار متعال است که هر سختی را آسانی است، همه تحریم ها و بن بست ها شکسته خواهد شد؛ اما مهم این است که ما بنده شاکر باشیم چرا که بقاء نعمت به شکرگزاری آن نعمت بستگی دارد.