آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بناب، صبح امروز با حضور محمدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی، حقیقیان، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی و مسئولان ارشد شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب شهریار فتحی در آستانه این مراسم با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی ره و شهدای انقلاب، خدمت به مردم را فریضه ای پر افتخار خواند و گفت: بزرگترین افتخار من در این دوره ۱۸ ماهه، نوکری مردم بناب بوده است و این امر خطیر را، یکی از مبارکترین انتخاب‌های طول خدمت خود به نظام مقدس اسلامی می‌دانم.

 

وی شهر بناب را شهری عزتمند، پرتلاش و شهیدپرور خواند که همواره جایگاه خود در عرصه های مختلف را به خوبی ایفا کرده است و ادامه داد: قدرت اثرگذاری این مردم به قدری است که ما نیز از ایشان اثر پذیرفتیم و به جرات می توان گفت: مردم شهر بناب، استاد تواضع، وفای به عهد، قدرشناسی اند. در این دیار سردارانی را دیدم که بی آلایش و بی ادعا می زی اند؛ مردمی را دیدم که خدمت ناچیز خادمان خود را تکریم می‌کنند،صنعتگرانی را دیدم که سربازان گمنام جنگ اقتصادی بودند، بزرگانی که همراه و راهگشای ما بودند و اساتید اخلاقی که مشورت و نصایح شان، بازوی توانمند ما در برون رفت از مشکلات گردید.

 

فرماندار سابق شهر بناب خطاب به روسای ادارات، اظهارداشت: شایسته است به این باور مهم برسیم که ۹۰ درصد مدیرانِ حال حاضر، در تمامی سطوح مدیریتی، زیر سایه نظام مقدس اسلامی در حال خدمت اند و این یعنی مسئولان باید بدانند مردم ولی نعمت آنها هستند و تنها هدف مسئولان، باید کسب رضایت ولی نعمت شان باشد.

 

«مردم بسیار باهوشند؛ خائن را از خادم تشخیص می‌دهند » موضوعی که فتحی بدان تصریح نموده و گفت: از همه مسئولان دردمندانه تقاضا دارم برای این مردم قدرشناس وقت بگذارند چرا که اگر مسئولی برای مردم بناب از وقتش بگذرد، مردم برای وی از جانشان مایه خواهند گذاشت. چرا که شهروندان بناب شهروندانی ارزش مدار و قدرشناس اند.