مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: در سایه تلاش‌های مجمع خیران دو خیر مدرسه‌ساز پرداخت هزینه احداث بزرگترین هنرستان بناب را در دو هکتار به عهده گرفته‌اند که به محض تحویل زمین عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: در سایه تلاش‌های مجمع خیران دو خیر مدرسه‌ساز پرداخت هزینه احداث بزرگترین هنرستان بناب را در دو هکتار به عهده گرفته‌اند که به محض تحویل زمین عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب، عباس ممقانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، بیان داشت: این در حالی است که ۴۲ درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه بناب در مراکز کارودانش و فنی‌وحرفه‌ای تحصیل می‌کنند.

* ممقانی: احداث بزرگترین هنرستان بناب در آینده نزدیک
وی اضافه کرد: اگر فضای آموزشی را به سوی رشته‌های مرتبط با کارآموزی سوق نداده و امکانات لازم را در اختیار دانش‌آموزان قرار ندهیم، نخواهیم توانست آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.
مدیر آموزش و پرورش بناب به کمبود فضای فیزیکی برای مدارس فنی‌و‌حرفه‌ای اشاره و تصریح کرد: در سایه تلاش‌های مجمع خیران دو خیر مدرسه‌ساز پرداخت هزینه احداث بزرگترین هنرستان بناب را در دو هکتار به عهده گرفته‌اند که به محض تحویل زمین عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

* حجت‌الاسلام باقری بنایی: نمایندگان معلمان باید پیگیر مطالبات خود باشند
در ادامه این مراسم نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختیارات شورای آموزش و پرورش، بیان داشت: تصویب ضوابط مالی مدارس از اختیارات این شورا است به گونه‌ای که معتقدم ضرورت دارد نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کنند.
حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی افزود: شورای آموزش و پرورش از افراد نخبه شهرستان تشکیل می‌شود؛ مدیریت آموزش و پرورش باید از ظرفیت‌های بالای این افراد در قالب کمیته‌ای عمرانی، آموزشی و تربیتی به نحو ممکن استفاده کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های معلمان را تأمین معیشت خانواده اعلام کرد و گفت: بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی و بودجه آموزش و پرورش در سال جاری افزایش یافته که از طریق مجلس پیگیر پرداخت حقوق و مزایای مناسب برای فرهنگیان هستیم.
به گفته باقری بنابی، در یک سال گذشته شاهد افزایش برخی حقوق‌ها بودیم، از این رو نمایندگان معلمان نیز باید پیگیر مطالبات خود باشند و خواسته‌های خود را به مسئولان برسانند.

منبع:فارس

انتهای پیام/