فرمانده سپاه ناحیه بناب دفاع مقدس را لیله القدر انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود:به برکت ولایت و خون شهداءنظام در برابر تمام ناملایمات بیمه شد.

سرهنگ دوستی در آستانه هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس در طول تاریخ بشریت بی نظیر است چرا که در هر جنگی قسمتی از خاک ایران به کشورهای دیگر الحاق شده در حالی که در جنگ تحمیلی ایران و عراق حتی یک وجب هم از خاک کشور به بیگانگان واگذار نشد.

وی افزود:در این جنگ نا برابر حاکمیت بر اروند رود و جزایر ایرانی ، جداسازی خوزستان ونابودی نظام جزو اهداف متجاوزین بود که نتیجه ای جز ناکامی حاصلی برای آنها نداشت.

سرهنگ دوستی تصریح کرد:همزمان با هفته دفاع مقدس قریب به یکصد برنامه فرهنگی در سطح شهر و حوزه های مقاومت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب افزود:غبار روبی مزا شهداء،تجمع رزمندگان دفاع مقدس،نشست های بصیرتی،نشست عاشقان ولایت،دیدار با خانواده های شهداء،برگزاری چندین مسابقه ورزشی و انواع برنامه های فرهنگی از اهم برنامه های این هفته در بناب خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری یاد واره شهداء چند روستا بطور همزمان خبر داد و از جوانان خواست در مسابقه بزرگ امواج سمی که در خصوص مضرات ماهواره برگزار خواهد شد حضور داشته باشند.

سرهنگ دوستی با اشاره به عدم احداث به موقع یاد مان شهدای گمنام بناب گفت:اگر ایران اسلامی در جهان حرفی برای گفتن دارد به برکت خون همین شهداء است و باید همیشه مورد تکریم قرار گیرند.

وی همچنین از بازسازی وقعه غدیر در شهرستان بناب خبر داد و افزود:این مراسم در انتهای خیابان دریا و در حوالی پیست اتومبیلرانی شهرداری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب اظهار داشت این برنامه یک روز مانده به عید غدیر و در مدت دو ساعت انجام خواهد شد .