اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید،با حضور نماینده محترم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی واعضای شورا ی آموزش و پرورش،در اتاق جلسه مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد.

به گزارش انعکاس بناب،  در ابتدای این جلسه فرماندار بناب، طی سخنانی سال ۹۴ را سال شکوفایی خیرین مدرسه ساز در شهرستان بناب نامید و گفت: برای رفع معضل ساختمان های آموزشی شهرستان بناب، لازم است خیرین محترم قدم های بیشتری بردارند.

فرج اللهی در قسمتی از سخنان خود، گفت: در آستانه هفته معلم قرار داریم.باید در این هفته همه برنامه ها با محوریت تکریم شان و مقام معلم باشد.

وی افزود:یک دیدگاه غلط در جامعه وجود دارد که آموزش و پرورش را ارگانی مصرف کننده می دانند در حالی که آموزش و پرورش یک نهاد تولیدی بسیار موثر بوده و فکر و نیروی انسانی متخصص تولید و به جامعه تحویل می دهد.

IMG_0755

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز، طی سخنانی به موفقیت های اخیر دانش آموزان و فرهنگیان منطقه در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بناب، موفقیت های چشمگیری در در رشته های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی در مراحل کشوری و استانی داشته اند که از رشد بالایی برخوردار می باشد.

ممقانی افزود:با توجه به سیاست دولت محترم در مورد اشتغال زایی،ضرورت توجه به رشته های فنی حرفه ای و کاردانش، همچنین احداث هنرستانهای فنی و حرفه ای را در شهرستان بناب یادآور شد و از فرماندار و نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی برای احداث اولین ساختمان هنرستان در شهرستان بناب، درخواست مساعدت و همکاری نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، از اصحاب رسانه و خبرنگاران، به خصوص خبرنگار صدا و سیما در شهرستان بناب؛ به خاطر پوشش خبری مناسب از برنامه های آموزش و پرورش و انعکاس آنها در رسانه ها، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه هر یک از حاضرین، طبق دستور جلسه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. در این جلسه رئیس هیات مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب نیز به عنوان میهمان حضور داشتند.

انتهای پیام/ش