طرح اطعام مهدوی (افطاری ساده) با مشارکت سپاه ناحیه بناب، کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت امنای مسجد در طول ماه مبارک رمضان با موضوع جهاد تبیین آغاز شد.

به گزارش انعکاس بناب، اولین برنامه این طرح در روستای کوته مهر با توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم با حضور فرمانده سپاه، فرماندار بناب و اهالی این روستا برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار حیدری در آیین آغاز این طرح با اشاره به آثار مثبت ماه مبارک رمضان، گفت: سختی های رمضان انسان را به خداوند نزدیک می کند، تمام برکات و رحمت خداوند در این ماه افزون تر می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: هم اکنون در جنگ شناختی قرار داریم، اصل این جنگ تحریف حقایق است و قصد دارند همه چیز را وارونه جلوه دهند و ذهن جوانان و ملت ما را مخدوش کنند.

 

وی عمل به جهاد تبیین را تنها راه مقابله با این توطئه ها دانست، گفت: آلبانی ها در تمامی کانالها و گروه های فضای مجازی عضو هستند و در صدد شبهه افکنی و توطئه هستند. بنابراین همه ما موظف هستیم حقایق را بر مردم تبیین کنیم و اجازه ندهیم در جنگ کنونی عقاید جوانان ما را منحرف کنند.

 

سرهنگ پاسدار حیدری امنیت ایران را مثال زدنی دانست و گفت: برای این امنیت خونها ریخته شده است، نباید مغفول بماند و بزرگان باید دستاوردهای بزرگ انقلاب را به مردم و به خصوص نسل کنونی تبیین کنند.