شامگاه امروز دومین ضیافت افطاری اطعام علوی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء با حضور فرمانده سپاه و فرماندار بناب در روستای قره قشلاق بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در دومین ضیافت افطاری در جمع مردم روستای قره قشلاق و حاج مصیب ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س)، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان شیاطین از انسانهای روزه دار دور می شوند، گفت: مال و ثروت حضرت خدیجه زیاد بود اما در مقابل محبت و وفاداری پیامبر گرامی اسلام (ص) این مال دنیا را کنار گذاشت و تبدیل به معرفت کرد، در این ماه مبارک رمضان آن کسانی که در توان دارند از مال و ثروت خود را راه معرفت الهی هزینه کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ناتوانی دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران، گفت: رابرت مرداک سرمایه دار آمریکایی اذعان می کند که دیگر جنگ رو در رو با ایران امکان پذیر نیست بنابراین طبق نظر این فرد تمام هجمه های دشمنان بر روی خانواده ها و جوانان متمرکز شده است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کرده و مادران و زنان ما به راه فاسد بکشانند.

 

وی شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای را ابزارهای این جنگ فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید مراقب خانواده ها و فرزندان خود باشیم تا در پازل توطئه های دشمنان قرار نگیرد.

 

سرهنگ پاسدار حیدری مساجد را سنگر دین دانست و گفت: برخی سیاسیون دین را برای خود ابزار کرده اند و به خاطر چند رای آرمان‌های انقلاب و شهداء را زیر پا می گذارند که بعضا در این راستا به عنوان پاسدار انقلاب تذکرهایی به این افراد می دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: هر چند همه ما شاهدیم در دولت آقای رئیسی چه اقدامات با ارزشی در جهت رفاه مردم صورت می گیرد، اما تبعات بی تدبیری و ضعف دولت گذشته به این زودی برطرف نمی شود، ضمن اینکه مسئولان ما باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات بگذارند ما مردم نیز باید موفقیت دولت مردمی دعا کنیم که قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

 

گفتنی است، ضیافت های افطاری اطعام علوی طی چند نوبت در برخی از روستاها و برخی نقاط شهرستان بناب در ماه مبارک رمضان به همت بسیج و سپاه برنامه ریزی شده و در روزهای آینده نیز ادامه دار خواهد بود.