وقتی صحبت از مدیریت جهادی می شود یعنی اینکه مدیر باید خود پا به میدان عمل بگذارد و صرفا پشت میز نشین نباشد. 

به گزارش انعکاس بناب، چند وقتیست شهرداری بناب، یک تکان حسابی خورده و تحرکات خوبی به نمایش می گذارد که شاید بتوان گفت برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، بی نظیر و جهادی است.

 

حضور شهردار بناب در عرصه عمل و همپای کارگران این روزها بیشتر به چشم می خورد که اتفاق مبارکی بوده و نشان از یک مدیریت جهادی در این مجموعه دارد.

 

انعکاس بناب بارها نقدهایی در قالب صدای مردم خطاب به شهرداری را رسانه ای کرده است در این میان این نقاط مثبت نیز اگر رسانه ای نشود نهایت بی انصافیست؛ این حرکات و اینگونه مدیریت ها باید در تمامی ارگانهای ما نهادینه شده و مدیر صرفا به امضای نامه ها و پاراف اکتفا نکند.

 

در روزهای تعطیل که همه ی ما در استراحت و تفریح هستیم، امروز در اقدامی شایسته و بی نظیر شهردار بناب به همراه پرسنل اداری و معاونان خود در پارک ملت و فدک بناب اقدامات موثری از جمله، پاکسازی، رنگ آمیزی، هرس کاری، چمن زنی و… را انجام دادند.

 

ضمن عرض خدا قوت به همه عزیزان زحمت کش در شهرداری بناب، به نظر می رسد با اینگونه حرکات شایسته، اعتماد مردم به این مجموعه بیش از پیش بیشتر شده و مردم نیز همپای شهرداری در جهت آبادتر کردن شهرمان کوشا خواهند بود.

 

نگارنده: شهرام سلیمان زاده