علی سلطانی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر تریاک توسط یک دستگاه خودرو، شناسایی و دستگیری راکب آن در دستور پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران متوجه می‌شوند که خودروی شناسایی شده در داخل روستای خوشه‌مهر اقدام به پخش مواد مخدر می‌کند […]

علی سلطانی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر تریاک توسط یک دستگاه خودرو، شناسایی و دستگیری راکب آن در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران متوجه می‌شوند که خودروی شناسایی شده در داخل روستای خوشه‌مهر اقدام به پخش مواد مخدر می‌کند و این خودرو را تحت تعقیب قرار داده و در حین گریز این سوداگر مرگ مواد مخدر تریاک را به بیرون پرتاب می‌کند و پس از دستگیری و کشف مواد، دست به انکار جرم می‌زند.

سلطانی‌وش ادامه داد: براساس این گزارش، شهروند بنابی طی تماس تلفنی اعلام می‌دارد که متهم در مغازه خود هم اقدام به پخش مواد می‌کند که مأموران پلیس مواد مخدر در معیت متهم اقدام به بازرسی مغازه وی کرده و حدود ۱۰۷ گرم تریاک کشف می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: وقتی که متهم مشاهده کرد، تمام شواهد و دلایل علیه اوست به پرتاب کردن مواد اعتراف کرده و ۶۰۷ گرم تریاک از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.