دانشجویان دانشگاه بناب با اجتماع و صدور بیانیه ای رفتارهای زشت و ناپسند اخیر کشور عربستان را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه بناب با اجتماع و صدور بیانیه ای رفتارهای زشت و ناپسند اخیر کشور عربستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" بَلِ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی عِزَّهٍ وَشِقَاقٍ " سوره ص ، آیه۲

" کافران همیشه مغرورانه در پی سرکشی ودشمنی باحق هستند"

با نام یاد خدا و عرض سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیه الله العظم (روحی وارواح العالمین له الفداه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) وارواح طیبه شهدا.

همانطور که مستحضر هستید در سال های اخیر شاهد سیاست های خصمانه عربستان سعودی وهمپیمانانش علیه ملت های مسلمان و دامن زدن هر چه بیشتر به اختلافات مذهبی در منطقه هستیم.در این خصوص می توان به تجاوز عربستان سعودی به یمن اشاره کرد که متاسفانه با حمایت های چندین کشور عربی همراه است.

همانطور که می دانید تجاوز به خاک هر کشوری خلاف موازین حقوق بشر و قوانین بین المللی است که زیر ساخت ها وسرمایه های آن کشور را نابود می سازد.

عربستان سعودی با الگوگیری از رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم مظلوم یمن را آماج حملات خود قرار داده ومتاسفانه مجامع بین المللی نیز در خصوص این اقدام گستاخانه عربستان، سکوت اختیار کرده اند.

آل سعود که عنوان خادم الحرمین را یدک می کشد، با حمایت های آمریکا ورژیم صهیونیستی دست به این خیانت زده است اما سردمداران  سعودی بدانند که حمله به یمن بازی با آتش است که خود نیز در این آتش خواهند سوخت و زمینه ی فروپاشی حکومت ۷۰ ساله آل سعود را فراهم خواهد ساخت.

لازم بذکر است این اقدام دردمنشانه جز ناامنی در منطقه نخواهد بود، همچنین مسلمانان جهان نیز باید با محکوم کردن این اقدام  به حمایت های همه جانبه از مردم ستم دیده یمن بشتابند.

یادمان نرفته که آل سعود حرمت امن الهی را بارها شکسته وهمگان شاهد بوده اند که درسال ۱۳۶۶ شمسی چگون صدها نفر از زائران را مظلومانه به خاک وخون کشیده واز آن زمان تاکنون سفرهای حج با آزار واذیت ها و مانع تراشی های گسترده از سوی مسئولان سعودی همراه بوده است واخیرا  نیز هتک حرمت دو نوجوان ایرانی زائر بیت الله الحرام از سوی مامورین فرودگاه جده ، غیرت وخشم ملت و مسئولین ایران وهر انسان آزاده ای را برانگیخته است.

نظر به اینکه عمره های متوالی وپی در پی  جز پر کردن جیب سعودی ها برای تجهیز وتسلیح سلفی ها وتکفیری ها که منجر به ایجاد ناامنی در منطقه  می شود سود دیگری ندارد، لذا از عموم ملت فهیم ایران خواهشمندیم بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از عمره های مکرر پرهیز نموده وهزینه ی این عمره ها را صرف امور عام المنفعه در داخل کشور نمایند.

این عمل حیوانی بی توجهی به کرامت زوار بیت الله الحرام از سوی خائنین حرمین شریفین برای ملت ها بسیار سنگین ودردناک بود.

انتظار می رود با پیگیری مسئولین  ودستگاههای ذیر ربط، عاملین این جنایت به اشد مجازات برسند تا دیگر شاهد چنین رفتارهای غیر انسانی نباشیم.

جامعه اسلامی دانشجویان وبسیج دانشجویی وجمع کثیری از دانشجویان دانشگاه بناب

انتهای پیام/ش