نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اصلاح‌طلبان به دنبال القای ناامیدی به جامعه هستند، در حالی که این افراد هیچ انتقادی از عملکرد ضعیف دولت روحانی نمی‌کردند.

به گزارش انعکاس به نقل از سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خدمت رسانی دولتمردان در محل حادثه متروپل آبادان، اظهار داشت: علی رغم اینکه دولت رئیسی برای ساماندهی و رفع این مشکل در میدان است، اما برخی از اصلاح‌طلبان که در زمان مدیریت خود اقدام خاصی برای رفاه مردم انجام نمی‌داند، کارهای جهادی و انقلابی دولت و مسئولان را نمی‌بینند و مطالب خلاف واقع برای ایجاد یأس در جامعه مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد: این جریان سیاسی که الان مدعی شده است، در زمان مسئولیت خود اهتمامی به حل مشکلات مردم نداشت. مهم این است که دولت سیزدهم در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد اما غرب‌گرایان داخلی تلاش‌های دولت را نمی‌بینند.

پرداخت یارانه‌ها باید عدالت محور شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از جراحی‌های بزرگ و مهم اقتصادی در کشور ما این است که پرداخت یارانه‌ها هدفمند شود، ادامه داد: پرداخت یارانه‌ها باید عدالت محور شود و دولت سیزدهم در حال انجام این کار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جالب است کسانی که تا چندی پیش خود را مدافع حقوق مردم جنوب شهر و دهک‌های پایین جامعه معرفی می‌کردند، نه تنها الان از دولت بابت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها حمایت نمی‌کنند، بلکه در مسیر اجرای این طرح هم سنگ‌اندازی می‌کنند.

اصلاح‌طلبان دنبال ناامید کردن مردم هستند

یزدی‌خواه با بیان اینکه برخی از اصلاح‌طلبان به دنبال القای ناامیدی به جامعه هستند، گفت: این افراد به دنبال القای ناامیدی نسبت به آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و می‌خواهند مردم را نسبت به آینده ناامید و بی تفاوت کنند.

وی متذکر شد: حسن روحانی در بدترین شرایط کشور از لحاظ شیوع بیماری کرونا حاضر نبود از اتاق خود بیرون بیاید تا روند درمان مردم در بیمارستان‌ها را پیگیری کند. این در حالی است که دولتمردان فعلی افرادی جهادی هستند و در شرایط حساس و پرخطر حاضر می‌شوند و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات کشور و مردم هستند.

رئیسی از دورترین نقاط کشور بازدید می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور فعلی، گفت: رئیسی از دورترین نقاط کشور هم بازدید و با مردم گفتگو می‌کند. از یاد نمی‌بریم که رئیس‌جمهور چندی پیش و پس از حمله سایبری به شرکت توزیع سوخت کشور، به میدان آمد و از چند جایگاه توزیع سوخت بازدید کرد.

یزدی‌خواه تاکید کرد: این روحیه حضور در میدان را الان هم به خوبی در میان دولتمردان می‌بینیم. نظارت و پیگیری‌های دقیق دولت و تسریع در اقدامات امدادی تأثیر بسیار زیادی در کاهش آلام آسیب دیدگان ناشی از سقوط ساختمان متروپل داشته است.

دولت روحانی نمی‌خواست دردهای مردم را لمس کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این در حالی است که در دولت سابق فقط تشریفات و تجملات مطرح بود. در آن مقطع به کسانی که برجام را امضا کردند، ده‌ها سکه داده شد، در حالی که در برجام هیچ چیزی برای ما وجود نداشت. بسیاری از مسئولان دولت سابق در خانه‌های چند هزار متری ساکن بودند و به هیچ وجه هم تمایل نداشتند دردهای محرومان جامعه را از نزدیک لمس کنند.

وی یادآور شد: در دولت سابق کسانی بودند که رانت‌خواری کردند و به عالاف و علوف رسیدند. دولت روحانی ده‌ها میلیارد دلار را با ارزپاشی به باد داد. جالب است کسانی که حامی دولت سابق بودند و حتی هیچ انتقادی به عملکرد ضعیف آنان نمی‌کردند، امروز طلبکار شدند و بر شیپور نمی‌توانیم و ناامیدی می‌دمند.

یزدی‌خواه اظهار داشت: قطعاً افراد و جریان‌های سیاسی که به دنبال ناامیدی ملت هستند، روز به روز خوارتر می‌شوند. مردم باید بدانند که دولت فعلی به دنبال رفع اساسی مشکلات کشور است و قطعاً مردم طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی خواهند چشید.