شهردار بناب در جلسه بررسی مشکلات دوچرخه سواری در مورد احداث چندین زمین ورزشی مختلف در پارک فدک خبر داد

به گزارش انعکاس بناب فرید پناهی در جلسه بررسی مشکلات دوچرخه سواری در بناب از تلاش شهرداری بناب برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اماکن برای برگزاری ورزش همگانی و قهرمانی خبر داد و گفت: قطعاً برای استفاده هرچه بهتر از فضاهایی مانند پارک فدک تلاش خود را خواهیم کرد تا حتی الامکان بتوانیم شرایط را برای ورزشکاران فراهم کنیم.

 

شهردار بناب از ایجاد فضاهای ورزشی گلف، تنیس و اسب سواری در اطراف پارک فدک خبر داد و افزود: با توجه به نیاز ورزشی شهرستان به دنبال این هستیم تا این اراضی ورزشی را در قالب دهکده المپیک به هر چه سریعتر تا شهریور ماه امسال آماده سازی کنیم.

 

وی همچنین در پاسخ به مطالبه رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص احداث ایستگاه دوچرخه در پارک فدک گفت: به دنبال این هستیم تا ایستگاهی به صورت کانکس و با داشتن ۱۵ دوچرخه در پارک فدک احداث کنیم تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند از دوچرخه های شهرداری بناب در این پارک استفاده کنند.

 

شهردار بناب در پایان از عزم جدی شورا و شهرداری برای حمایت از ورزش قهرمانی در شهرستان خبر داد و گفت: در جلسه ای که با شورا خواهیم داشت در این خصوص برنامه ریزی بیشتری خواهیم داشت تا تیم های مختلف ورزشی با نام شورا و شهرداری بناب تشکیل و به فعالیت خود در حوزه قهرمان ادامه بدهند.