جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناحیه صنعتی خوشه مهر به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین شهرک های صنعتی استان، شرکت برق منطقه ای و جمعی از مسئولین واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی خوشه مهر برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ در این جلسه فرماندار شهرستان بناب از وجود ۱۷ واحد تولیدی فعال در ناحیه صنعتی خوشه مهر خبر داد و گفت: نیازهای اولیه مورد نیاز در بخش تولید و چرخه تولید، خصوصا تولید اجاق گاز و قطعات و مشتقات آن در این ناحیه صنعتی وجود دارد وی اظهار داشت بسیاری از قطعات تولید شده در واحدهای ریختگری ناحیه صنعتی خوشه مهر از جمله شعله های اجاق گاز و … بطور مستقیم به واحدهای تولیدی و کارخانه ها تولید اجاق گاز در تهران ارسال می شود.

 

لعلی ناحیه صنعتی خوشه مهر را کوچک و منحصر بفرد در سطح کشور دانست و گفت: از جمله مهم ترین مشکلات این ناحیه صنعتی تامین برق مورد نیاز واحدها می باشد که در صورت حل مشکل برق و استفاده از کوره های القایی و … از آلودگی صوتی ایجاد شده در این ناحیه صنعتی جلوگیری خواهد شد.

 

فرماندار بناب عدم تکمیل شبکه فاضلاب این ناحیه و هدایت پساب و فاضلاب صنعتی تولید شده در واحدهای صنعتی در صورت عدم تکمیل شبکه فاضلاب را از دیگر مشکلات موجود بر شرمرد و گفت: متاسفانه رده محیط زیستی ناحیه صنعتی خوشه مهر ۴ بوده درحالیکه این ناحیه باید رده محیط زیستی ۲ داشته باشد وی عدم واگذاری اسناد برای واحدهای تولیدی را از دیگر مشکلاتی دانست که در این ناحیه صنعتی وجود دارد.

 

مقام عالی دولت از جمله مهم ترین اهداف دولت را حمایت از تولید داخلی و راه اندازی واحدهای غیر فعال، نیمه فعال و … برشمرد وی از دستگاه های متولی خواست تا از بخشی نگری فاصله گرفته و در حل مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع بخش تولید و … همگام و همقدم باشند.