فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت با اشاره به وابستگی کشور در دولت قبل، گفت: اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی در مقابل دشمن سرخم نمی کند باعث عزتمندی و افتخار کشور است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این جلسه به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: از جمله این اقدامات سو قصد به آیت الله خامنه‌ای (ره) در تیرماه سال ۱۳۶۰ و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام، بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ کودک و نوجوان، حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۳ نفر از هوطنان، تجهیز کیفری ها و داعش در منطقه، تحریم ها و ترور دانشمندان اینها همگی جزئی از جنایت هایی است که آمریکا علیه کشور ایران انجام داده است.

 

وی سازمان های بین المللی را ابزار آمریکا برای رسیدن به اهداف خود عنوان کرد و گفت: دولت قبلی با برجام و اعتماد به این سازمان ها خسارت های محسی به انقلاب اسلامی وارد کرد و باعث فرصت سوزی در زمینه صنعت هسته ای و نابودی دانشمندان این طیف شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب اقدامات دولت آیت الله رئیسی را انقلابی و منطقی عنوان کرد و گفت: در بحث برجام امروزه دولت سیزدهم اقدامات به جا و درستی انجام می‌دهد و این که در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا سر خم نمی کند خود عزتمندی و افتخاری برای این کشور است.

 

سرهنگ یحیی حیدری تکریم و هم‌افزایی بین ادارات را ضروری دانست و گفت: قطعاً مشکلاتی هستند که به چند نهاد و اداره مربوط میشود و با این حال باید هم افزایی بین دانشگاه‌ها و نهادها و سایر ارگان‌ها شکل گیرد تا مردم در حل این مسائل و مشکلات با چالش مواجه نشوند نتیجه این نیز با پیشرفت و رضایتمندی شهروندان همراه خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به بحث حجاب و عفاف در بین کارکنان ادارات و نهادها گفت: متاسفانه در بحث حجاب و عفاف در برخی مکان ها و ادارات کوتاهی هایی صورت گرفته و از آن رسم و رسوم پوشش مناسب دور شده است لذا باید در مورد اصلاح این موضوع اقداماتی اتخاذ شود.

 

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در پایان سخنان خود از ادارات و نهاد هایی که در رفع مشکلات و معضلات مردم قام برمیدارند و در میان مردم رضایتمندی و امید ایجاد می کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات و تلاشهای مهندس عزیزاله یزدانی رئیس اداره برق بناب تقدیر و قدردانی شد.