انزلی- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به ساخت ناوشکن دماوند در دریای خزر، گفت: توانمندی های نیروی دریایی راهبردی ارتش در سطح بالایی قرار دارد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه برگزاری رزمایش امنیت پایدار ۱۴۰۱ با اشاره به ساخت ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات، اظهار کرد: این ناوشکن با هدف حفظ تمامیت ارزی در پهنه مرزی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ناوشکن دماوند نیروی دریایی راهبری ارتش به آب انداخته شده است، گفت: در حال حاضر این ناوشکن در مرحله تکمیل نصب تجهیزات است و در یک زمان و طی مراسم ویژه به ناوگان شمال الحاق می‌شود.

دریادار شهرام ایرانی با اشاره به اینکه دریای خزر دریای صلح و دوستی، افزود: قطعاً با همکاری کشورهای همسایه می‌توانیم سطح امنیت این دریا را تا حد زیادی افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: دشمن بداند شرایط جمهوری اسلامی ایران امروز با گذشته به ویژه در حوزه نیروهای مسلح بسیار متفاوت بوده و به سطح بالایی از توانمندی رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه به برکت خون شهدا در حوزه دریایی به ویژه در حوزه دریای خزر به بالاترین سطح توانمندی رسیده‌ایم که امروز می‌توانیم ناو شکن دماوند را در این دریا بسازیم.