گردهمایی بزرگ حافظان حریم خانواده صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، زنان و مردان با غیرت و متدین بناب در مصلای اعظم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این مراسم معنوی با اشاره به قیام عظیم و تاریخی مسجد گوهرشاد برضد کشف حجاب، گفت: دین مبین اسلام در راستای حفظ حجاب و عفاف اسلامی خونها داده است، اگر امروز دشمن نمی‌تواند بر روی این نقطه تمرکز کند، چون هزاران شهید در دفاع از حریم خانواده تقدیم این انقلاب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه حجاب میراث بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) است، افزود: وجود عالمان بزرگ، پیشرفت کشور در علم و فناوری و روحیه جهادی و انقلابی امروز جوانان حاصل عفت و حجاب زنان و مردان ایران اسلامی است، معتقدیم با بی بند و باری نمی‌توان به پیشرفتها دست یافت.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی، گفت: امروز دشمن حریم خانواده ها را نشانه رفته است بنابراین باید خانواده ها مراقب باشند در جنگ نرم و ترکیبی دشمن صدمه نبینند‌.

سرهنگ پاسدار حیدری از تمامی نهادها و سازمان ها که در برگزاری این گردهمایی کمک حال بسیج و سپاه شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

نگارنده و عکاس: حسن باکمال