رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب، از افزایش برگزاری کارگاه های آموزش قبل از ازدواج در بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سید مجید یزدانی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین(ع)، گفت: کارگاه های قبل از ازدواج با هدف آگاه سازی و شناسایی مهارتهای زندگی، به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب، برگزار می شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بناب، با اشاره به طرح ریزی ۶۰ برنامه مختلف توسط دستگاههای مربوطه در زمینه ورزش و اوقات فراغت جوانان، بیان کرد: ثبت نام‌ جوانان برای شرکت در کلاسهای مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری با ثبت نام در سامانه، امکان پذیر است.

 

وی با بیان اینکه گسترش دامنه اوقات فراغت موجب شده که نهادهای متولی برای گذراندن مفید ایام تابستان، برنامه ریزی های مناسبی انجام دهند، افزود: در این راستا بالغ بر ۱۳۰۰ نفر در ۳۵ رشته ورزشی، فعالیت می کنند که در نتیجه کسب مهارتهای موردنیاز و تلاش بی وقفه خود، در سطح بین الملل، موفقیت هایی نیز کسب کرده اند.

 

یزدانی با تاکید به برگزاری هرچه بیشتر کارگاه های آموزش قبل ازدواج، گفت: برای هر شهرستان سهمیه ای بالغ بر ۲۴ کارگاه آموزشی تعلق گرفته است که در شهرستان بناب تا امروز ۱۴ کارگاه تشکیل شده و با پیگیر های نماینده بناب این تعداد در حال افزایش می باشد.