شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب با حضور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، ضمن دیدار و گفتگو با دکتر مرتضی صفری مدیرکل این مرکز ، با اهدای لوحی از همدلی و همراهی ایشان و مجموعه همکاران در پوشش شایسته رسانه ای ششمین جشنواره ملی کباب تقدیر و تشکر کردند. 

به گزارش انعکاس بناب، شهردار شهر بناب در این دیدار با بیان اینکه تعامل و همکاری متقابل صدا و سیما با مجموعه های شهرداری در استان موجب پیشرفت ، توسعه و تسریع در پروژه های عمرانی و خدمات شهری خواهد بود گفت: شورا و مجموعه شهرداری بناب بر اتمام پروژه های نیمه کاره تاکید دارند و آگاه سازی و اطلاع رسانی برای مردم از خدمات صورت گرفته این نهاد در سایه رسانه مقدور خواهد بود.

 

دکتر فرید پناهی با اشاره به جایگاه شهرداری و مدیریت شهری در کشورهای پیشرفته افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری ایجاد نظم ، نشاط و خدمات بهتر اجتماعی است و بسیاری از اقدامات مدیریت شهری نیاز به پرداخت رسانه ای دارد تا به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود.

 

وی توسعه همه جانبه شهری و رسیدگی به مطالبات مردم را از اولویت های این شهرداری دانست و بر افزایش همکاری اصحاب رسانه برای انعکاس مطالبات مردم در حوزه شهری را خواستار شد.

 

شهردار بناب افزود: کار شهرداری به گونه‌ای است که دائم با مردم در ارتباط هست و ما تلاش می کنیم در تصمیمات و اقدامات خود حتما از مشارکت مردم استفاده کنیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر بناب نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های صدا و سیما در پوشش گسترده ششمین جشنواره ملی کباب بناب گفت: امسال با توجه به همراهی و همکاری بسیار خوب رسانه ملی ، استقبال قابل توجهی از این جشنواره صورت گرفت و ما شاهد حضور طیف گسترده ای از هموطنان از نقاط مختلف کشور در این جشنواره بودیم.

 

محمدعلی حیدریان شبکه استانی را بستر مناسب جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان دانست و افزود : صداو سیما در همه موضوع ها از جمله موارد شهری به وظایف ذاتی خود بسیار خوب عمل کرده و مشارکت شهرداری ها می تواند کمک بزرگی در انجام ماموریت های این نهاد مقدس باشد.

 

وی با تاکید بر پتانسیل این شهرستان برای سرمایه گذاری اظهار داشت : امروزه همه شهرها نیازمند سرمایه گذار و سرمایه گذاری هستند و رسانه می تواند در معرفی این ظرفیت ها و قابلیت ها نقش و جایگاه ویژه ای داشته باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های عوامل اجرایی ششمین جشنواره ملی کباب بناب در برگزاری باشکوه این جشنواره ، از شهرستان بناب به عنوان یکی از قطب های فرهنگی، هنری ، صنعتی و کشاورزی استان نام برد و خواستار توجه و تعامل بیش از پیش شورا و شهرداری جهت آگاهی بخشی به مردم از عملکرد مسئولین در بخش های مختلف شد.

 

دکتر مرتضی صفری تسریع خدمات شهری و پروژه های عمرانی را در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم دانست و افزود : رسانه ها به ویژه صدا و سیما و شهرداری ها از یک وجه مشترک برخوردار هستند و آن ارتباط روزمره با زندگی مردم در تمامی حوزه ها است.

 

وی طرح مشکلات و اخذ پاسخ از مسئولان را جزو مهمترین درخواست های مخاطبان در حوزه شهری برشمرد و اضافه کرد : تعامل و هم‌افزایی اصحاب رسانه با شهرداری و بالعکس می تواند در کنار پاسخگویی به مطالبات مردم، زمینه‌های تقویت و تسهیل گردش کار مردم در مدیریت شهری را فراهم نماید.

 

در این دیدار ضمن بررسی چالش ها و معضلات شهری، راهکارهای پیگیری این مطالبات بررسی شد.