صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان، آسفالت راه روستای چلقایی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی در حاشیه افتتاح این پروژه با اشاره به خدمات ارزنده دولت مردمی آیت الله رئیسی در روستاها، گفت: اکثر راه های روستایی در این مدت کوتاه آسفالت ریزی شده و در شهرستان بناب نزدیک به ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی هزینه شده است.

 

فرماندار بناب با بیان اینکه ۱۲ هزار متر مربع در روستای چلقایی توسط راهداری آسفالت ریزی شده است، گفت: آسفالت ریزی جاده چلقایی بر عهده دهیاری بود اما چون صرف اعتبار ۳ میلیاردی از عهده دهیاری خارج بود، با پیگیری نماینده بناب و همدلی مسئولان شهرستان اداره راهداری استان این آسفالت ریزی را انجام داد.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای مهندس علیزاده مدیر کل اداره راهداری استان، گفت: روستای چلقایی جزو روستاهای آباد و موفق شهرستان بناب بوده و این در سایه وحدت و همدلی دهیاری و شورای اسلامی و مردم عزیز این روستا محقق شده است.

 

لعلی با اشاره به مشکلات اصلی این روستا، گفت: مشکل آب شرب روستای چلقایی تا چند روز دیگر برطرف خواهد شد و ادامه پروژه انتقال فاضلاب این روستا به تصفیه خانه مرکزی نیز به زودی عملیاتی می شود.

 

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بناب نیز ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولان شهرستان در راستای اجرای موفق پروژه های عمرانی، گفت: در روستاهای بناب و راه های مواصلاتی روستاها برای اولین بار انقلاب اسفالت ریزی اتفاق افتاده که اهم این پروژه ها در اطلاعیه اداره راهداری آمده است.