امام جمعه بناب صبح امروز در جمع اعضای شورای اداری خطاب به مسئولان، گفت: استمداد می کنم بیشتر به مردم توجه کنید و در بین مردم باشید.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای اداری بناب با بیان اینکه مسئولان در خدمت رسانی به مردم نباید کوتاهی کنند، گفت: در شهر همه کاره نظام، مسئولان و مدیران هستند، ملت نجیب ۴۳ سال است این نظام را با وجود تمامی سختی ها و فشارها همراهی کرده‌اند، بنابراین باید قدر این ملت را بدانیم و خادمی این ملت را بکنیم.

 

امام جمعه بناب از عدم حضور برخی مسئولان در صفوف نماز جمعه گلایه کرد و گفت: مدیران باید همیشه در راس باشند و در نماز جمعه شرکت کنند، بنده تعجب می کنم برخی مدیران چرا در بین مردم و اجتماعات حضور نمی‌یابد.

 

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دولت و فرماندار بناب در شهرستان، گفت: انصافاً شخص آقای لعلی به عنوان فرماندار بناب برای شهرستان مایه افتخار است. اخیرا نیز در کنار دهیاران و طلاب در شهر قم افتخار آفریدند و زبانزد عام و خاص شده‌اند، جا دارد از تواضع و فروتنی این بزرگوار قدردانی کنیم.

 

باقری بنابی از وضعیت اسفناک آب شرب انتقاد کرد و گفت: مردم به دفتر من مراجعه می‌کنند و فشار می‌آورند که این موارد را در خطبه های نماز جمعه مطرح کنم، درخواست دارم دستگاه‌های متولی به این وضعیت رسیدگی کنند تا بیش از این شرمنده مردم نباشیم.

 

امام جمعه بناب از شهردار بناب خواست به آسفالت مرکز شهر و خیابان‌های اصلی شهر همانند سایر محلات رسیدگی‌کنند.

 

وی در خاتمه خود را خادم مردم دانست و گفت: بنده حقیر، اجداد من و شیخ رضا به عنوان نماینده بناب خود را وقف مردم کرده ایم و به عنوان خادم همیشه همراه مردم هستیم.