صبح امروز با حضور سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، مدیران و مسئولان شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان بناب در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بناب برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب، سردار حسین عبدی در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عصر کنونی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بمباران عملیات روانی سعی دارند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پشتوانه اصلی نظام، مردم هستند، گفت: دشمن ۴۳ سال است با انواع توطئه ها نتوانسته شکافی بین ملت ایران و انقلاب ایجاد کند چرا که این مردم همیشه در همه صحنه‌ها حاضر بوده و پشت ولی امر مسلمین جهان را خالی نمی کنند.

 

وی با اشاره به امنیت و آسایش به وجود آمده در کشور گفت: امروز در سایه منویات مقام معظم رهبری تمامی ارگان های نظامی برای یک هدف مشترک یعنی ثبات امنیت در منطقه و کشور می کوشند تا ملت عزیز ایران در آسایش زندگی کنند.

 

سردار عبدی با بیان اینکه پلیس در حوزه امنیت تحولات خوبی را رقم زده است، گفت: در عصر کنونی پلیس با اتکا به دانش و فناوری هوشمندانه توانسته است بیش از گذشته امنیت در جامعه را کنترل کند.

 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه افزود: اعتیاد، طلاق فقر و بیکاری، فضای مجازی از جمله تهدیدات مهم در حوزه آسیبهای اجتماعی در کشور به شمار می‌رود که باید در جهت کاهش این آسیب ها همه ارگان‌ها تلاش کنند.

 

وی در عین حال تاکید کرد: دشمن از طریق همین تهدیدات به خصوص از طریق فضای مجازی خانواده‌ها را گرفتار اختلاف کرده و بر روی افکار رفتار و باور مردم تمرکز کرده است تا سبک زندگی مردم را تغییر دهد.

 

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات و تلاش‌های چهارساله سرهنگ سهراب شفقی تجلیل کرده و طی حکمی سرهنگ رحمان عبدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بناب منصوب گردید.