مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بناب و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی در آیین این مراسم، با بیان اینکه نظم، آرامش و امنیت کشور را مدیون نیروهای عزیز انتظامی هستیم، گفت: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از حاکمیت همواره در راستای تامین نظم و امنیت عمومی در کشور تلاش کرده و در این راستا شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب نموده است.

 

فرماندار بناب، برخورد با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت را از جمله مصادیق برقراری نظم در کشور توسط نیروهای انتظامی برشمرد و گفت: این ارگان مظهر اقتدار و صلابت و تامین امنیت در کشور است.

 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به موضوع بدحجابی در جامعه گفت: دشمن به دنبال سست کردن پایه های دینی و ایمانی در جامعه از طریق گسترش بدحجابی و بی حجابی می باشد که لازم است در این زمینه با برخوردهای فرهنگی و منطقی به مقابله با افکار و اندیشه‌های دشمن بپردازیم و گسترش عفاف و حجاب در جامعه را جزو برنامه ‌های خود قرار دهیم.

 

وی با اشاره به قرارگیری شهرستان بناب در یک محور مواصلاتی، گفت: طبیعتا تدابیر امنیتی و انتظامی در این شهرستان باید بصورت ویژه دنبال شود.

 

فرماندار بناب از تعامل، همکاری و هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان در تامین نظم و امنیت در شهرستان بناب و همکاری سرهنگ شفقی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان با مجموعه شورای تامین قدردانی کرده و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

 

لعلی همچنین سرهنگ عبدی را از فرماندهان خوش سابقه نیروی انتظامی دانست و گفت: امیدواریم این عزیز نیز در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شهرستان بناب موفق باشند.

 

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ بابائیان فرمانده پیشین پلیس راه شهرستان بناب و سرگرد رحمت دخت رئیس پیشین پلیس راهور شهرستان بناب از سرهنگ بنابی که توفیق به بازنشستگی نائل آمده بود قدردانی نمود.